Zobacz pełną wersję : podnieść moc w D16V1
ddeenniiss
28-05-12, 17:40
Mam pytanie, jak najlepiej podnieść osiągi Civica gen 7 1.6 vtec 110 KM (wersja nie sport) przy przebiegu ok 160 tys km. tak aby to było w miarę bezpieczne dla silnika?
Jeżeli dolot to co proponujecie?
Czy założenie samej końcówki z wersji SPORT coś daje?
Czy zrobienie dolotu bez przerobienia wydechu ma sens?
Chodzi o to, że autem jeżdżę na co dzień, więc wydechu robić nie chcę. No i raczej mniejszym kosztem.
Jeżeli ktoś kiedyś już ten temat omawiał proszę o przekierowanie bo szukałem i albo nie umiem albo nie znalazłem :/
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?139078-Fujita-dolot-CAI-em2
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?138748-kolektor-do-EM2
Pozdrawiam
temat walkowany do znudzenia.
sama koncowka (rozumiem, ze masz na mysli tlumik koncowy) nic nie da.
zimny dolot bez zmiany wydechu tez nie przyniesie obiektywnej poprawy osiagow.
nie ma czegos takiego jak "mniejszy koszt", jesli chcesz sie bawic w podnoszenie mocy.
Tu masz dokładny opis co i jak: http://www.ep-klub-forum.pl/viewtopic.php?t=2301 jak chcesz mieć jakieś osiągi to też tak zrób
ddeenniiss
30-05-12, 11:14
I o to mi chodziło :) , niestety obawiam się, że przeróbki wydechu zdecydowanie podniosą głośność i tak już strasznie głośnego auta. Powyżej 120 km/h w hance robi się bardzo głośno, wyciszenie jest do d.... i powoli zaczynam niestety się tym irytować. Świetne autko do miasta ale w trasie męczy :/
Dziękuję bardzo za pomoc!
[QUOTE=ddeenniiss;1666422]I o to mi chodziło :) , niestety obawiam się, że przeróbki wydechu zdecydowanie podniosą głośność i tak już strasznie głośnego auta. Powyżej 120 km/h w hance robi się bardzo głośno, wyciszenie jest do d [/QUOTE
Musze Ci przyznać rację, że wyciszenie jest bardzo słabe ale jak zrobisz układ wydechowy na dobrych przelotowych tłumikach to nie będzie dużo głośniej. Ja tak mam (i do tego jeszcze stożek w karbonowej obudowie simota na kolektorze z d16z6) i przy dużych prędkościach hałas porównywalny jest do serii. Tylko na niższych obrotach słychać przyjemne buczenie które jest touche głośęniejsze niż seria ale mi się bardzo podoba.
Ktos dzialal wiecej w tej materii? Czy v1 nikt nie probuje dlubac?
Jest kilka błubniętych na ep-klubie.
Ale w 80% z ep2 przesiadają się na ep3 ;)
mały_miszcz
06-11-18, 21:34
Tych silnikow sie nie dlubie tylko wymienia na K20 a to sa koszta zeby to mialo rece i nogi rzedu 10tys wzwyz :D
z k20a1 sie nie zgodze ze 10k ale i tak ep ze 160 hp jest srednio szybkim autem
mały_miszcz
09-11-18, 06:59
Wiesz, no nie wiem czy nie pyknie Ci 10k skoro musisz miec kompletny swap, ktos to musi wsadzic i zgrać ze sobą zusamen do kupy, no i żeby to miało sens trzeba powymieniać wszystkie uszczelki, z upg włacznie. To nie sa roczne auta z przebiegiem 3kkm ze wsadzasz i chodzi.
Grzybohun94
10-11-18, 11:45
Samemu robiąc to mize nie pęknie, ale ludzie swapujący d16/d17 na k20a3 mówią ze to ponad 10k wyszlo.
Lepiej sprzedać i kupić ep3. U mnie wszedł kolektor ssący z d16, wydech kompletny i lekkie kolo zamachowe i efekty jest… mizerny, delikatnie mówiąc.
NIE WARTO GRZEBAC D16/D17
Ktos dzialal wiecej w tej materii? Czy v1 nikt nie probuje dlubac?
Pisz do chłopaków z ProTurbo oni wydłubali 300 habet z tego.
Tych silnikow sie nie dlubie tylko wymienia na K20 a to sa koszta zeby to mialo rece i nogi rzedu 10tys wzwyz :D
Oj tam jak ktoś ma siano to i tico zrobi :P Oczywiście opłacalność to inna bajka. Chodź gdybym miał swapować do ep1 okrojoną K serię czy nawet pełną to wolałbym uskładać kasę i szukać ep3 czy nawet FN2 który prowadzi się dużoooo lepiej od ep.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.