piotard
04-05-12, 16:41
Cześć.:)
Od kilku tygodni szukałem przyczyny pojawienia się głośnego trzeszczenia z lewej strony, podczas skręcania kołami(nawet delikatnie) i mocniejszym naciśnięciu na amorek z góry. Potrzebowałem samochodu i kilka dni temu pojechałem w trasę(150km) i po powrocie hałasu nie ma, ale zauważyłem, że kierownica podczas jazdy w okolicach 100km/h zaczeła się trząść (koncowki wymienione 2 tygodnie wcześniej). Dodatkowo kierownica podczas skrętu w lewą stronę - tą samą skąd wcześniej dobiegał hałas pojawił się większy opór. Zastanawiam się czy może to być przyczyną luźnej tarczy hamulcowej, którą po odkręceniu koła, można o 2mm delikatnie poruszać. Czy jeden problem może być zależny od drugiego?
Samochód daję w odstawkę na razie, nie mam czasu się tym zając, mam ważniejsze sprawy na głowie, więc może w tym czasie uda nam się znaleźć problem.
Pozdrawiam : )
Od kilku tygodni szukałem przyczyny pojawienia się głośnego trzeszczenia z lewej strony, podczas skręcania kołami(nawet delikatnie) i mocniejszym naciśnięciu na amorek z góry. Potrzebowałem samochodu i kilka dni temu pojechałem w trasę(150km) i po powrocie hałasu nie ma, ale zauważyłem, że kierownica podczas jazdy w okolicach 100km/h zaczeła się trząść (koncowki wymienione 2 tygodnie wcześniej). Dodatkowo kierownica podczas skrętu w lewą stronę - tą samą skąd wcześniej dobiegał hałas pojawił się większy opór. Zastanawiam się czy może to być przyczyną luźnej tarczy hamulcowej, którą po odkręceniu koła, można o 2mm delikatnie poruszać. Czy jeden problem może być zależny od drugiego?
Samochód daję w odstawkę na razie, nie mam czasu się tym zając, mam ważniejsze sprawy na głowie, więc może w tym czasie uda nam się znaleźć problem.
Pozdrawiam : )