Zobacz pełną wersję : Średnica motylków w ITB do B18
Siemka jaka powinna byc średnica motylków w ITB do B18? 45mm wystarczy?
mniejsze są, poza tym są owalne
Widziałem na ebay OBX maja motylki 48 mm ale srednice kanału 45mm. Tak szperajac znalazłem ze do b serii powinna byc srednica 50 mm. Chce wykorzystać mój stary projekt z d seri na przepustnicach z Hondy 929 42mm tylko czy to nie za mało ?
pomyśl nad zestawem z hayabusy ;) tam chyba właśnie 50 są, ale nie dam nic za to obciąć sobie :P
oglądałem takie maja 49 mm motylki ale są strasznie kiepskie do podłaczenie map sensor ok podepne bez problemu ale z tps trzeba kombinowac podstawke itp chce podpiac krokowy i pompe hamulcow do tego bo kanały maja byc krótkie tak ze z suzuki odpadaja:/ moze jakis inny motorek hondy ma wieksze motylki
Up to 30 BHP/CYLINDER - 30mm
up to 33 BHP/CYLINDER - 32mm
up to 39 BHP/CYLINDER - 35mm
up to 46 BHP/CYLINDER - 38mm
up to 51 BHP/CYLINDER - 40mm
up to 56 BHP/CYLINDER - 42mm
Up to 65 BHP/CYLINDER - 45mm
up to 74 BHP/CYLINDER - 48mm
up to 80 BHP/CYLINDER - 50mm
up to 87 BHP/CYLINDER - 52mm
up to 93 BHP/CYLINDER - 54mm.
Takie cuś znalazłem celuję w moc 250 koni wiec 45 mm powinno wystarczyc a na tylejestem wstanie rozwiercić przepustnice z 929
oczywiscie, ze tyle wystarczy. Przewymiarowanie ITB w ogole zabije osiagi silnika. Jaki setup planujesz, skoro ma sie pojawic 250KM?
itb 929 rozwiercona na 45 mm, wałki b16b, kolektor b16b, 60mm wydech, tłoki tez b16b, kute korby, wtryski 310ccm mysle ze granica 230 km peknie
mysle, ze na walkach z b16b zapomnij.22X bedzie, nic wiecej.
hmm czyli zainwestować jeszcze w cos ostrzejszego ?
Chcesz zrobic 250PS z pojemnosci 1.8...bez naprawde ostrych walkow sie nie obejdzie.
cięzko bedzie nawet o 220KM, ITB szału nie robi
Na pewno nie jesli idzie o moc maksymalna...
hmm no to ile wyjdzie tyle wyjdzie :) kazdy kucyk powyrzej 200 bedzie cieszył :) a jakie wałki polecacie ?
skunk2 pro2, brian crower 3, toda c - na tych powinno pokazać 230+. Moim zdaniem zamiast ITB powinieneś pojsc w dobry odlew typu VictorX (przy walkach podanych przeze mnie) llub PerformerX przy EK9tkowych.
miałem ITB w B18 i nie polecam, idz jak Fawor pisze
no wszystko fajnie tylko rozchodzi sie o wyeliminowanie dolotu bo pod maska ma byc schludnie a ITB fajnie wyglada. A co do ITB to skoro daje taki kiepski przyrost mocy dlaczego jest stosowany w motorach ?
Bo daje rewelacyjna reakcje na gaz, znakomita dozowalnosc (co w motorach jest b.wazne) i poprawia srodek obrotow. Przynajmniej w teorii.
moim zdaniem reakcję na gaz trzeba połączyć z poprawianiem środkowego zakresu, bo odczucie poprawionego środka daje własnie reakcja :) ITB ma ogromną zaletę nad kolektorem zbiorczym przy bardzo wysokich prędkościach przepływu i częstotliwościach - z racji długości kanałów przenosi zakres doładowania dynamicznego w 9k obr+. Przy hondach zaczyna działać na 'wyższe odbicie' (czyli i tak gorzej) niż w motorach dopiero wtedy, gdy doł i głowica nadążają i potrzebują takich ilości powietrza. Jednak aby takie warunki stworzyć potrzeba niemałego worka siana...bo mody nie kończą się na pct i skunkach :)
czyli porting jesli sie da to wieksze zawory chociaz nie wiem czy się da. lepiej sie bawic glowica c4 czy moze z c6 zalorzyc?
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.