Zobacz pełną wersję : Zbyt niskie obroty
U mnie jak zwiększę obroty powyżej 1000 a potem puszczam gaz, to obroty spadają na chwile prawie do 0 (silnik nie gaśnie, ale pracuje nierówno) a potem od razu wchodzą na ok 600 i utrzymują się na tym poziomie. Obroty nie falują. Spadek obrotów zauważyłem po zainstalowaniu gazu (na LPG przejechałem ok. 500km). Możliwe że wcześniej też występowała tak niskie obroty ale nie zwracałem na to uwagi. Sytuacja jest identyczna na benzynie i LPG. Czy gazownicy mogli coś napsuć w układzie? Patrzyłem filtr powietrza, jest w miarę czysty (wymieniałem go jakieś 10 000 km temu), na chwilę usunełem filtr powietrza, nadal to samo. Robiłem uczenie kompa (wyjąłem bezpiecznik Back up (7.5A) na ok. minutę, potem odpaliłem samochód, pracował na biegu jałowym aż się załączył wentylator, po jego załączenie wyłączyłem samochód, czytałem gdzieś że trzeba poczekać nie na moment aż się załączył wentylator, lecz gdy się wyłączy?). Gdzie w honda civic VI, D14Z4 hatchback znajduje się silnik krokowy?
tak, jest w z14z4 krokowiec, polecam go przeczyścić.
przemek190188
23-04-12, 23:02
mam ten sam objaw w D14A3 może być ta sama przyczyna
Ponawiam pytanie, gdzie znajduje się silnik krokowy w tym modelu?
Jest przykręcony POD przepustnicą, numer 2 na schemacie http://www.japancars.ru/cat/honda/image.php?npl=17ST301&nplblk=E__0102&s=0.45 uszczelka nr.8 jest do wymiany przy ponownym montażu. W d14z4 nazywa się to IACV i jest elektromagnetyczny, nie krokowy - ale działa na tej samej zasadzie.
Pozdrawiam
;1636214']Jest przykręcony POD przepustnicą, numer 2 na schemacie http://www.japancars.ru/cat/honda/image.php?npl=17ST301&nplblk=E__0102&s=0.45 uszczelka nr.8 jest do wymiany przy ponownym montażu. W d14z4 nazywa się to IACV i jest elektromagnetyczny, nie krokowy - ale działa na tej samej zasadzie.
Pozdrawiam
Wielkie dzięki za info.
W jaki sposób zdjąć przepustnicę. Jak myślisz, to może być przyczyną?
przemek190188
24-04-12, 21:44
przepustnice odkręcasz jest chyba na 4 śruby
Zadzwoniłem do ASO o mi powiedzieli, że pod przepustnice idą 2 uszczelki (jedna w drugą, czy coś w tym rodzaju). Koszt jednej to 20zł. Zdziwiłem się bo wszędzie piszą że wymienić 1 uszczelkę. Jak to z tym jest?
jest jedna gumowa i jedna papierowa wymien papierowa lub poprostu wytnij
jest jedna gumowa i jedna papierowa wymien papierowa lub poprostu wytnij
Czyli rozumiem, że wymiana gumowej nie ma sensu, wystarczy zakupić papierową?
tak albo wytnij
To chyba w tym ASO to chcą naciągnąć ludzi, bo mówią że zawsze trzeba 2 uszczelki wymienić.
Czyli uszczelkę od krokowego (IACV) nie muszę także wymieniać (wystarczy ją wyczyścić)?
Ja tak robilem , jezeli nie jest uszkodzona to smialo zakladaj ja spowrotem:)
Czyli uszczelkę od krokowego (IACV) nie muszę także wymieniać (wystarczy ją wyczyścić)?
ja za tą uszczelkę od krokowego w aso zapłaciłem 8 zł, więc czasami warto sie zastanowić i nie zainwestować tych 8 zł a mieć spokój
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.