Zobacz pełną wersję : Honda Concerto niby D15B2 a jednak inny
Witam
Jesli post nie pasuje do dzialu to od razu prosze o przeniesienie....
Mam okazje dostac za free silnik D15B2 z hondy concerto zeby sobie spokojnie w nim pogrzebac (glowica od z6) i pozniej wstawic zaminast mojego B7.
Patrzac na specyfikacje silników CRXa i Civica 5gen silnik D15D2 jest na wtrysku DPI, jednak pod maska wspomnianej hondy concerto jest kolektor ssacy bardzo podobny do D15B7 i pisze na nim PGM-FI, a nie jak ten na foto z B2 http://img245.imageshack.us/my.php?image=d15b2if7.jpg .
Na bloku oczywiscie wybite jest D15B2.
Co to za silniczek?? jakis grzebany?? nie znam przeszlosci auta....
Wychodzilo cos takiego czy ktos poprostu dal inny kolektor??
Posiada ktos jakies dane takiego czegos?? :)
Nie bylo D16B7 a zdjecie nie bangla
1. w linku zaplątała sie kropka na koncu przez co link nie dziala
2. nie widze sensu dłubac tego D15B2 skoro masz D15B7
eeee to zwykłe b2, po co ci taki motorek jak masz b7?
Z tym d16b7 to zwykla literowwka->poprawione
Skoro b2 moge miec za free to chcialem go brac i dlubac sobie w nim na spokojnie z glowica od z6, nie wiem ile mi to czasu zajmie (fundusze itp) a nei chce miec auta unieruchomionego, poki co siedzialoby w nim b7, potem tylko szybki swap.
Bylem ciekaw co to za silnik bo nie wyglada jak "normalne b2" -> inny wtrysk
b2 ma taki wtrysk, nic nienormalnego...
b2 ma taki wtrysk, nic nienormalnego...
W takim razie albo sie mylisz albo na forum jest blad zarowno w tabelce specyfikacji silnikow (tam jest DPI nie PGMFI) i w przykladowych zdjeciach. Wg forum silnik D15B2 wyglada tak http://img245.imageshack.us/my.php?image=d15b2if7.jpg i na bank nie jest to taki sam kolektor jak w concerto o ktorej mowie, mimo ze to tez b2 ;]
Daj zdjecia silnika z tej hondy concerto-wyjasni sie watpliwosci :/
Daj zdjecia silnika z tej hondy concerto-wyjasni sie watpliwosci :/
Dzis moze bede u goscia to zrobie fotke a poki co to tak, silnik ten ma kolektor ssacy baaardzo podobny do tego http://img353.imageshack.us/my.php?image=d15b7qt8.jpg (na kolektorze napis PGM-FI) z roznic jakie zauwazylem to jakis podcisnieniowy regulator przy przepustnicy, ssanie?? wolne obroty?? nie wiem, cala reszta jak na tym foto http://img245.imageshack.us/my.php?image=d15b2if7.jpg
Nie daje glowy ze silnik nie byl grzebany, nie znam historii auta ;]
z opisu wyglada mi to na d16z2 z 4gena
takie cuus:
http://img382.imageshack.us/img382/9421/d16z2wa7.th.jpg (http://img382.imageshack.us/my.php?image=d16z2wa7.jpg)
Lcfr prawie strzal w dyche ;) silnik niemal ze identyczny, gdyby nie to ze na bloku ma wybite D15B2 ;)
:piwo2:
mam 5g d15b2 z końca 1991 roku. Totalnie seryjnego. Na kolektorze jest PGM-FI. Ale obok jest cały napis: DUAL POINT Programmed Fuel Injection :) więc... może różne wersje naklejek :)
mam 5g d15b2 z końca 1991 roku. Totalnie seryjnego. Na kolektorze jest PGM-FI. Ale obok jest cały napis: DUAL POINT Programmed Fuel Injection :) więc... może różne wersje naklejek :)
A masz nad przepustnica (kolektorem) taka czarna pokrywke?? czy gola "rura" aluminium??
czarna pokrywa. widziałem zdjęcie tej rury ale u mnie jest normalna czarna. Więc moze tylko inaczej obudowa wygląda.
czarna pokrywa. widziałem zdjęcie tej rury ale u mnie jest normalna czarna. Więc moze tylko inaczej obudowa wygląda.
Nom to jednak nie to samo;p masz B2 takiego jak kazdy civic. Widocznie w concerto jakies modyfikacje byly w tych silnikach
-----------------------------------------------------
Nasunelo mi sie pytanie ale postanowilem nie zakladac nowego watku tylko spytac w tym.
Tak dla rozwiania watpliwosci,
czy silnik D15B2 rownie dobrze nadaje sie na mini me co D15B7?? Chodzi o blok silnika, wiem ze oba to D15 ale czy kompletnie niczym sie nie roznia?? Wytrzymaloscia materialow?? ksztaltem tloka itp??
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.