konstruktor
14-04-12, 20:21
Pytania dotyczą zawieszenia przedniego / ukł kierowniczego
Jeżeli był już taki temat to proszę o link do niego , mi nie udało się takowego odnaleźć.
Posiadam wahacze z mb6 (VTI)+ tuleje (nowe) , do tego widełki amorów (także od mb) oraz stabilizator z aerodecka fi 26mm.
Pytanie, co muszę wymienić? i na co? abym mógł to założyć do EK3
Może stopniowo , zaczynając od wahaczy:
1. wahacze przednie z mb....
czy posiadając w/w wahacze i widełki da radę je włożyć do EK ?
jeżeli nie to co należy zrobić aby pasowały?
2. stabilizator 28mm z aero .....
Z tego tematu wiem że stab z "angielki" raczej nie podejdzie do ek
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?82313-Problemy-ze-stabilizatorem
wniosek z tego to : muszę zmienić sanki np na te z eg/mb?/mc?/itr?
3. zmiana sanek...
Z tego co "wyczytałem" na necie to , zmiana sanek z tych z Ek/Ej na eg/mb/mc/dc2 powinna przebiec bez problemowo tzn są one p&p,
czyli otwory konstrukcyjne są w tych samych miejscach dla w/w modeli.
jeżeli tak to które są "najlepsze" ?
No i ... czy mam szukać sanek od "B" czy też "D" serii... a może to nie ma znaczenia?
(chodzi o mocowanie tylnej łapy silnika - chyba tak to się nazywa)
u mnie pod maską znajduje się "D seria" - d15z6 (VIg, HB, EK3)
4. maglownica..
a) dla pewności ... zmieniając sanki z EK np na eg /mb(c)/dc , moj magiel się do niczego nie przyda?!- tzn po prostu nie pasuje? - inna konstrukacja/mocowania
b) zmieniając magliel z ek na eg ... czy to podejdzie pod kolumne kierowniczą, tzn.. czy połączenie na krzyżaku przebiegnie p&p?
c) czytając tematy na foum dowiedziałem się , że: magiel VTI (angielka) oraz ITR są jakby po "tuningu" , ponieważ do zamknięcia cyklu kręcenia w L/P potrzebna
jest mniejsza liczba obrotów kierownicy, aniżeli w "podstawowych" wersjach.
CZy są one takie same? jeżeli nie to która ma mniej tych obrotów?
5. osprzęt pod magiel...
jak później wygląda sytuacja z drążkami i końcówkami drąźków kierowniczych?
Pozdrawiam
Jeżeli był już taki temat to proszę o link do niego , mi nie udało się takowego odnaleźć.
Posiadam wahacze z mb6 (VTI)+ tuleje (nowe) , do tego widełki amorów (także od mb) oraz stabilizator z aerodecka fi 26mm.
Pytanie, co muszę wymienić? i na co? abym mógł to założyć do EK3
Może stopniowo , zaczynając od wahaczy:
1. wahacze przednie z mb....
czy posiadając w/w wahacze i widełki da radę je włożyć do EK ?
jeżeli nie to co należy zrobić aby pasowały?
2. stabilizator 28mm z aero .....
Z tego tematu wiem że stab z "angielki" raczej nie podejdzie do ek
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?82313-Problemy-ze-stabilizatorem
wniosek z tego to : muszę zmienić sanki np na te z eg/mb?/mc?/itr?
3. zmiana sanek...
Z tego co "wyczytałem" na necie to , zmiana sanek z tych z Ek/Ej na eg/mb/mc/dc2 powinna przebiec bez problemowo tzn są one p&p,
czyli otwory konstrukcyjne są w tych samych miejscach dla w/w modeli.
jeżeli tak to które są "najlepsze" ?
No i ... czy mam szukać sanek od "B" czy też "D" serii... a może to nie ma znaczenia?
(chodzi o mocowanie tylnej łapy silnika - chyba tak to się nazywa)
u mnie pod maską znajduje się "D seria" - d15z6 (VIg, HB, EK3)
4. maglownica..
a) dla pewności ... zmieniając sanki z EK np na eg /mb(c)/dc , moj magiel się do niczego nie przyda?!- tzn po prostu nie pasuje? - inna konstrukacja/mocowania
b) zmieniając magliel z ek na eg ... czy to podejdzie pod kolumne kierowniczą, tzn.. czy połączenie na krzyżaku przebiegnie p&p?
c) czytając tematy na foum dowiedziałem się , że: magiel VTI (angielka) oraz ITR są jakby po "tuningu" , ponieważ do zamknięcia cyklu kręcenia w L/P potrzebna
jest mniejsza liczba obrotów kierownicy, aniżeli w "podstawowych" wersjach.
CZy są one takie same? jeżeli nie to która ma mniej tych obrotów?
5. osprzęt pod magiel...
jak później wygląda sytuacja z drążkami i końcówkami drąźków kierowniczych?
Pozdrawiam