PDA

Zobacz pełną wersję : Po wymiane "cukierków'

michak
11-07-07, 10:50
Witam,

od momentu kiedy wymieniłem "cukierki", w prawym kole słychać dziwny szum.
Mam teraz pytanie: czy może to być wina "cukierków", czy może podczas wymiany coś zostało źle złożone ( uszkodzone ), może jakieś łożysko, tarcza lub coś innego.
W przyszyłm tygodniu jadę do mechanika i chciał bym wiedzieć co to może być aby mechanik nie naciągnął mnie na niepotrzebne koszty.
Proszę o pomoc.

Z góry dziękuje i pozdrawiam

raMMzes
11-07-07, 11:08
Szum to często łożysko. Zakręć kołem w powietrzu, może coś będzie słychać :)

michak
11-07-07, 16:48
Pytanie tylko czy wymieniając "cukierki" mechanik rozbierał jakieś łożysko
Pytam bo jestem strasznym laikiem i wogóle nie znam się na mechanice :)

s3kawek
11-07-07, 16:51
Witam,

od momentu kiedy wymieniłem "cukierki", w prawym kole słychać dziwny szum.
Mam teraz pytanie: czy może to być wina "cukierków", czy może podczas wymiany coś zostało źle złożone ( uszkodzone ), może jakieś łożysko, tarcza lub coś innego.
W przyszyłm tygodniu jadę do mechanika i chciał bym wiedzieć co to może być aby mechanik nie naciągnął mnie na niepotrzebne koszty.
Proszę o pomoc.

Z góry dziękuje i pozdrawiam

Cukierek do szumy nic nie ma. Może to zbieg okoliczności albo po wymianie cukierków bardzo się zmieniła geometria i opony drą.

marcov
11-07-07, 22:32
Sorki ze sie wetne ale czy autor moze napisac ile placil za "cukierki" i ew. gdzie nabyl ? stare trzeszczaly?

michak
12-07-07, 08:41
do s3kawek:

po wymianie "cukierków" ( wymieniałem również swożnie z przodu ) pojechałem na ustawienie geometrii.

do marcov:

szczerze mówiąc nie wiem ile zapłaciłem za "cukierki" ponieważ wymieniałem jeszcze swożnie z przodu, filtr oleju, filtr kabinowy i zapłaciłem 700 PLN za wszystko.

majsterus
12-07-07, 14:12