Frydzio
19-03-12, 20:52
Panowie mam problem, pacjent to autko z silnikiem b16a1
ostatnio wymienialem kolektor na 4-1 i trzeba bylo mocno podniesc silnik na lewarkach. Po tej operacji kiedy silnik jest zimny podczas dodawania gazu słychać z okolicy aparatu zaplonowego/dolotu takie stuki jak bym miał w silniku kamienie. Wystarczy przejechać jeden kilometr i poczekać aż silnik się nagrzeje, potem wszystko jest ok. Co to moze byc? Łożysko w aparacie czy zawory, a może coś jeszcze innego, bo na pewno nie panewka.
Drugi problem - po zmianie kolektora 4-1 auto na niskich obrotach wpada w rezonans (kiera i pedały), co zrobić? Wsadzić plecionkę?
pozdro
ostatnio wymienialem kolektor na 4-1 i trzeba bylo mocno podniesc silnik na lewarkach. Po tej operacji kiedy silnik jest zimny podczas dodawania gazu słychać z okolicy aparatu zaplonowego/dolotu takie stuki jak bym miał w silniku kamienie. Wystarczy przejechać jeden kilometr i poczekać aż silnik się nagrzeje, potem wszystko jest ok. Co to moze byc? Łożysko w aparacie czy zawory, a może coś jeszcze innego, bo na pewno nie panewka.
Drugi problem - po zmianie kolektora 4-1 auto na niskich obrotach wpada w rezonans (kiera i pedały), co zrobić? Wsadzić plecionkę?
pozdro