Saiti
28-02-12, 17:02
Witajcie.
Koleżanka w EJ9 miała kolizję, uderzył w nią pojazd z lewej strony, byli praktycznie równolegle do siebie, stłuczka pod kątem może 20/30 stopni. Uszkodzeniu uległa lewa strona auta: drzwi, błotnik, lewe przednie koło, zderzak, lampa i kilka plastików pod maską. Ucierpiało też koło. Mianowicie, aby jechać prosto należy skręcić delikatnie w lewo.
Teraz pytanie: co mogło się uszkodzić? Rozumiem, że coś z konstrukcji zwrotnica/wahacze góra, dół/ drązek kierowniczy. Czy coś jeszcze mogło ucierpieć? Jestem świadom, że nie naprawicie mi tego przez forum, ale po prostu potrzebuję punktu podparcia gdy sam będę szukał przyczyny. Obawiam się, że może to nie być na wprost widoczne. W sumie chyba najszybciej poleciałby wahacz górny, bo jest ze stali, a zwrotnica i wahacz dolny wraz z drążkiem kierowniczym (poza jego gwintem) fakturą przypominają odlew żeliwny.
Co Wy na to? Jak to sprawdzić, pomierzyć?
Koleżanka w EJ9 miała kolizję, uderzył w nią pojazd z lewej strony, byli praktycznie równolegle do siebie, stłuczka pod kątem może 20/30 stopni. Uszkodzeniu uległa lewa strona auta: drzwi, błotnik, lewe przednie koło, zderzak, lampa i kilka plastików pod maską. Ucierpiało też koło. Mianowicie, aby jechać prosto należy skręcić delikatnie w lewo.
Teraz pytanie: co mogło się uszkodzić? Rozumiem, że coś z konstrukcji zwrotnica/wahacze góra, dół/ drązek kierowniczy. Czy coś jeszcze mogło ucierpieć? Jestem świadom, że nie naprawicie mi tego przez forum, ale po prostu potrzebuję punktu podparcia gdy sam będę szukał przyczyny. Obawiam się, że może to nie być na wprost widoczne. W sumie chyba najszybciej poleciałby wahacz górny, bo jest ze stali, a zwrotnica i wahacz dolny wraz z drążkiem kierowniczym (poza jego gwintem) fakturą przypominają odlew żeliwny.
Co Wy na to? Jak to sprawdzić, pomierzyć?