Zobacz pełną wersję : wzkaznik paliwa civic V 1995 coupe zegary indiglo ?
Witam mam taki problem, iz w mojej hondzie meczy mnie jeden problem, mianowicie chodzi o wskazowke paliwa. Podnosi sie ona samoczynnie np jak stoje silnik zgaszony/odpalony podnosi sie na full, gdy zaczynam jechac to ona zaczyna spadac do swojego poziomu, czyli np ponizej polowy. nie wiem o co chodzi, co moze byc nie tak ?
mam takie zegary
http://img31.imageshack.us/img31/6686/img0013dj.jpg
Pomieszane coś z masą, może nie podpięta była jakaś przy demontażu deski rozdzielczej? Albo zamienione jakieś przewody kolejnością.
Spadać będzie też po przełączeniu na pozycje II kluczyka... W najgorszym razie czeka Cię wymiana zegarów (wskaźnika paliwa).
hm, no i wlasnie, co mam sprawdzic ? jakies dokladne instrukcje poprosze to pobawie sie na week, rozkrecając to i owo
Ja bym najpierw zaopatrzył się w byle jakie zegary nawet bez obrotomierza, ale 100% sprawne, podmienił je przy okazji demontażu Twoich i sprawdził jak się zachowują.
I od wyniku ich pracy wszystko by zależało.
(Instrukcja jest na forum, jak zdemontować zegary.)
Jeśli podmienione zegary działałyby bez zarzutu, no to chyba będziesz się musiał pożegnać z zegarami indygo albo rozkręcić je dokładnie i sprawdzić.
Aby je rozkręcić - z tyłu są śrubki, odkręcasz wszystkie od fuel i prędkościomierza, zdejmujesz z przodu przezroczystą szybkę i masz dostęp do "modułów" zegarów. Trzeba wyjąć prędkościomierz aby dostać się do fuel.
Pod metalową pokrywką uzwojenia czujnika poziomu benzyny sprawdzasz czy wszystkie (4) uzwojenia nie zerwały się gdzieś przy łączeniu z "króćcami" zegarka.
Tylko tyle będziesz wzrokowo w stanie sprawdzić, czy niteczki nie są przerwane/przepalone.
Tak czy inaczej jeśli niteczka przerwana i to widzisz - próbujesz to deeeelikatnie zlutować, można rozwinąć kawałeczek uzwojenia jeśli by "brakowało".
Jeśli nie widać to albo polujesz na całe zegary i żegnasz się z indygo albo polujesz na sam "moduł" poziomu paliwa i przekładasz go do tarcz indygo (instrukcja jak to zrobić jest na forum - szukaj )
Jeśli po przełożeniu zegarów na sprawne 100%, wskazówka poziomu paliwa zachowuje się identycznie jak na zegarach indygo, to szukasz albo uszkodzeń/przepaleń itp gdzieś przy wtyczce zegarów albo szukasz niepodłączonej masy takiej małej - z tyłu zegarów, "na wprost" za kierownicą jak spojrzysz. Cięzko opisać, taki mały czarny kabelek z wsówką - wtyczką. Powinien być podłączony do "budy".
Jeśli na pierwszy rzut oka wydaje się ok - trzeba szukać dalej - głebiej, może jakiś kabel z wiązki zegarów zwiera się z budą? Trzeba przejrzeć dokładnie.
Ja obstawiam uszkodzone zegary.
odkrecalem i widzialem ze te 4 kabelki co wychoda od zegara, takie ciuniutki jeden jest zerwany... i powiedz mi jak go polaczyc czy moge po prostu rozerwac te mostki ( chopdzi o to ze wkladasz dwa kabelki w siebie i to sie zakleszcze) czy moge to zrobic tak na stale, ze wiesz ilozacja i jazda.
a o mase chodzi ci o cos takiego ?
http://i41.tinypic.com/mccdoo.jpg co u mnie lata luzem
przy czym rowniez towarzyszy mi blad podswietlania zegarów, podswietla falująco. ~~~~, raz mocniej, raz lzej...
Najpierw podłącz masę, a potem napraw zegary. Nic nie zginaj, odwiń trochę uzwojenie drucika który jest przerwany i zlutuj oba końce. Będzie hulać...
Szczerzę to nie za bardzo rozumiem o co Ci chodzi ;)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.