Zobacz pełną wersję : dimmer podłączenie tylko konkretne odpowiedzi
ogniotrwaly
21-02-12, 06:32
Pytam krótko
jeżeli kupię takie coś http://allegro.pl/honda-civic-95-00-5d-dimmer-sciemniacz-swiatla-i2148658603.html
a na elektryce średnio się znam w domu ok w aucie gorzej to sam dam rade to podłączyć bez rozbierania połowy deski rozdzielczej?
ewent. jak pojadę do elektryka to powinien to bez problemu zamontować?
proszę o konkretne odpowiedzi bo zbieram powoli części i chcę wiedzieć czy jest sens w to wchodzić
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?55701-Dimmer-%B6ciemniacz-jak-jest-oryginalny-pod%B3aczony&p=784789#post784789
proszę o konkretne odpowiedzi bo zbieram powoli części i chcę wiedzieć czy jest sens w to wchodzić
Musisz sobie odpowiedzieć na pytanie, czy chcesz podłączyć dimer tylko do oświetlenie zegarów i nawiewów, czy tak jak jest w oryginale - dimer ściemnia także podświetlania wszystkich przycisków.
O ile zrobienie regulacji podświetlania zegarów i nawiewów nie jest problemem to zrobienie regulacji do każdego z podświetlanych przycisków wymaga więcej zabawy.
ogniotrwaly
21-02-12, 16:59
aha czyli w sumie proste jeśli chodzi o same zegary
widziałem alledrogo jeszcze wersję z oryginalną wtyczką i było tam w 3 i trochę odciętych kabli stąd moje pytanie...
czyli on ma po prostu zestaw styków tak jakby pod osobne urządzenia czyli jak chcę oprócz zegarów podłączyć radio bo ma wyjście do ściemniacza można to tak jakby analogicznie zrobić
oki wielkie dzięki
Dimmer steruje masą. To że jest wtyczka kompletnie nic nie daje bo instalacja w autach bez dimera jest inna - zobacz schemat. Do dimera dochodzą 3 kable.
ogniotrwaly
22-02-12, 19:52
no rozumiem, tylko myślałem, że skoro wg opisu podpinamy wszystko pod powiedzmy 1 kpl styków to do pozostałych można analogicznie podpiąć inne urządzonka
bo inaczej jak się nie da to trzeba wszystko w pewnym momencie podłączyć tylko pod ten jeden zestaw 3 kabli czyli jak w kostce do kabli w puszce albo z jednego ciągniemy kostką w którą pakujemy ile kabli wejdzie albo łącznikiem który pozwala wszystkie podłączyć pojedynczo..... no tak na rozumek biorąc ;)
bo inaczej jak się nie da to trzeba wszystko w pewnym momencie podłączyć tylko pod ten jeden zestaw 3 kabli czyli jak w kostce do kabli w puszce albo z jednego ciągniemy kostką w którą pakujemy ile kabli wejdzie albo łącznikiem który pozwala wszystkie podłączyć pojedynczo..... no tak na rozumek biorąc
Dokładnie tak. Ale problem polega na tym, że jak przyjrzysz się schematom, to jest wiele punktów z których jest "brana" masa. I tak dla zegarów jest inny niż dla np oświetlenia przycisków klimy i wewnętrzego obiegu, a jeszcze inny dla podświetlenia przycisku halogenów. Każdą masę trzeba by ucinać i ciągnąć osobny kabelek do dimerka.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.