Zobacz pełną wersję : Nowy pilot do alarmu i centralnego zamka
Witam!.
Kupiłem Hondę civic ma8(5d) 96r. po lifcie. Poprzedni właściciel dał mi dwa kluczyki z 2 pilotami i powiedział że w centralnym zamku coś jest nie tak ale nie wie co i tego nie sprawdzał. Sprawa wygląda następująco: centralny zamek działa ale tylko z kluczyka, a alarm działa z pilota. na pilocie są 2 przyciski, niby jeden od alarmu a drugi od centralnego zamka jak naciskam to dioda na pilocie się zapala, ale centralny nie reaguje. w tym tygodniu będę się za to brał więc chciałbym na wstępie dowiedzieć się co mogło paść? czy jest to oryginalny centralny z pilotem? czy da się dokupić sam pilot taki żeby obsługiwał i alarm i centralny zamek(te są bardzo zniszczone)?
Sorry ale nasz forumowa wróżka jest leniwa i pojechała na ferie ale wspominała że wróci dopiero po wakacjach. Daj jakieś fotki tego co masz i używaj opcji szukaj bo inaczej zginiemy w spamie na tym forum.
A nie jest czasami tak że centralny nie jest sterowany z pilota tylko z samego kluczyka, a na pilota działa tylko sam alarm??
no właśnie ja nie wiem bo dziadek mi mówił że działało na pilocie są 2 przyciski z jednego normalnie działa alarm a na drugi w ogóle nie ma reakcji. Jak już zdejmę boczek to po czym poznam czy mam centralny z pilota czy tylko z kluczyka
?
Tu się mylisz że po siłowniku osobiście kiedyś robiłem ej6 która miała w drzwiach kierowcy siłownik 100% fabryczny a i tak centralny miała fabrycznie zamykany kluczykiem miała dołożony alarm ale ktoś tego nie potrafił spiąć do kupy. Przy okazji wymiany przewodów w przelotce między słupkiem a drzwiami wyszło że tak to właśnie jest zrobione i pospinałem wszystko tak jak powinno być i hulało nie wiem jak teraz bo autko sprzedane.
Aha. No to najlepiej niech porobi zdjęcia centralki, pilotów i siłowników (o ile będą). Może coś się wymyśli.
Jeśli nie ma bladego pojęcia o zasadzie działania tego ustrojstwa i lepiej niech podjedzie do gościa który się na tym zna i coś mu w temacie doradzi. Błędnie założony siłownik o ile oczywiście go tam nie ma bo tak jak pisałem bywały może doprowadzić do tego że będzie zmuszony w extremalnym przypadku wchodzić do auta przez bagażnik. spotkałem się z takim przypadkiem i potem trzeba było się napocić żeby w miarę bez zniszczeń otworzyć autko.
Panowie, nie mam garażu a tu taki mróz że nie mam jak się za to wsiąść, ale taki ciemny nie jestem. Poczytałem trochę i wiem, że może nie być siłownika i może być, nawet wiem jak to wygląda, tylko moje pytanie brzmi od początku czy jeśli to jest oryginalny centralny zamek z pilota spięty z alarmem to czy. jest jeden sterownik od alarmu i centralnego czy oddzielne połączone, ale działające z tego samego pilota tylko innego przycisku?
SorryAleNiChu
28-01-12, 13:57
moje pytanie brzmi od początku czy jeśli to jest oryginalny centralny zamek z pilota spięty z alarmem to czy. jest jeden sterownik od alarmu i centralnego czy oddzielne połączone, ale działające z tego samego pilota tylko innego przycisku?
Najprawdopodobniej i najczęściej jest tak że sterownik centralnego nie posiada odbiornika i reaguje tylko na położenie zamka w drzwiach kierowcy. Sterownik alarmu posiada odbiornik i komunikuje się z sterownikiem centralnego jeśli dostanie sygnał z pilota do otwarcia drzwi. Możliwe że problem jest właśnie w tej komunikacji między centralnym, a alarmem.
Dzięki, właśnie o taką odpowiedź mi chodziło. Po co w takim razie jest drugi przycisk na pilocie ???
Może alarm ma dodatkowe opcje (drugi kanał, przywołanie) tylko że są one nieaktywne. Ja mam na pilocie 4 przyciski a używam tylko dwóch.
wczoraj tam zajrzałem i jest siłownik w drzwiach kierowcy który działa. Co dalej?
Na moje oko trzeba sprawdzić czy centralka alarmu podaje impuls na zamykanie/otwieranie do sterownika centralnego. Całkiem przypadkiem może być tak że to wszystko jest najnormalnie nie spięte do kupy.
Gość który to zakładał zrobił zamykanie centralnego na dodatkowym kanale co dziwne. zazwyczaj jest to tak że ten sam guzik rozbraja alarm i otwiera centralny. Czasem jest tak że cała centrala jest obsługiwana jednym guzikiem wtedy zamykanie jest alarmowane inną ilością mignięć np kierunków a otwieranie inną ilością. Jest dużo central alarmowych i zarazem dużo kombinacji.
czy centrala od alarmu i centralnego znajduje się w pod kierownicą w pobliżu bezpieczników? Sprawdzałem bezpieczniki i natrafiłem na jeden plastykowy nieprzewodzący, podmieniłem go na normalny i alarm niby się uzbrajał ale jak otwierałem drzwi bez wyłączania alarmu to syrena nie wyła, po wyjęciu bezpiecznika znowu działa tak jak wcześniej, to tylko tak dodałem jako ciekawostkę.
czy centrala od alarmu i centralnego znajduje się w pod kierownicą w pobliżu bezpieczników?
A tego to nie wiemy. Centralki są tam gdzie ktoś je zamontował.
ale mam się spodziewać jednej centralki czy dwóch ?
Ogólnie jednego sterownika od zamka najprawdopodobniej w drzwiach w 5d podobno przednich pasażera ale pewien nie jetem a centralki alarmu musisz szukać. Najlepiej jak byśdał foto swoich pilotów może wtedy byłoby łatwiej.
ok. wieczorem zrobię foto pilotów i wrzuce.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.