chichol
01-06-05, 13:30
Witajcie
Z tego naprawdę zaczyna robić się serial.. :D
Po zmierzeniu okazało się, że wał jest nie ruszony i niby można robić remont.. Zacząłem więc dzwonić po sklepach i coraz bliższy jestem zdania, że przy takiej ilości części jest to bez sensu, po prostu..
Przypomnę co będzie robione:
1.Wym. uszczelniaczy
2.Wym. pierścieni
3.Wym. panewek
4.Wym. jednego tłoka (wezmę jakąś używkę)
5.Wym. jednego zaworu wydechowego (pikuś :) )
6.oczywiście wymiana uszczelki pod głowicą + uszcz.pod kol.ssącym
7.szlif głowicy + tuleja w jeden cylinder + zrobienie korbowodów = jak dla mnie co najwyżej 600 zeta
Problem tkwi w częściach. I nie mówcie, że to było. W ciągu ostatnich dwóch dni dokładnie przejżałem zasoby na forum i nie doszedłem do żadnych konkretnych wniosków.
Doskonały przykłąd stanowią uszczelniacze. W sklepach dostępne są głównie wyroby "Ajusa" po 4zł/szt. które z resztą zj..aliście od góry do dołu... a nikt nie powiedział co w zamian... alternatywa w postaci orginałów 27zł/szt nie jest zbyt kusząca, a mnie trudno uwierzyć w to, że nie ma porządnych zamienników w cenie np. 12-16zł/szt. - czekam na sugestie.
To samo pytanie miałbym przy panewkach, pierścieniach i uszczelkach - jakie zamienniki warto i gdzie można je dostać, bo muszę dodać, że w Olsztynie żadna hurtownia nawet nie ma w opcji zciągnięcia panewek do mojego silnika!!
Pozdrawiam
Z tego naprawdę zaczyna robić się serial.. :D
Po zmierzeniu okazało się, że wał jest nie ruszony i niby można robić remont.. Zacząłem więc dzwonić po sklepach i coraz bliższy jestem zdania, że przy takiej ilości części jest to bez sensu, po prostu..
Przypomnę co będzie robione:
1.Wym. uszczelniaczy
2.Wym. pierścieni
3.Wym. panewek
4.Wym. jednego tłoka (wezmę jakąś używkę)
5.Wym. jednego zaworu wydechowego (pikuś :) )
6.oczywiście wymiana uszczelki pod głowicą + uszcz.pod kol.ssącym
7.szlif głowicy + tuleja w jeden cylinder + zrobienie korbowodów = jak dla mnie co najwyżej 600 zeta
Problem tkwi w częściach. I nie mówcie, że to było. W ciągu ostatnich dwóch dni dokładnie przejżałem zasoby na forum i nie doszedłem do żadnych konkretnych wniosków.
Doskonały przykłąd stanowią uszczelniacze. W sklepach dostępne są głównie wyroby "Ajusa" po 4zł/szt. które z resztą zj..aliście od góry do dołu... a nikt nie powiedział co w zamian... alternatywa w postaci orginałów 27zł/szt nie jest zbyt kusząca, a mnie trudno uwierzyć w to, że nie ma porządnych zamienników w cenie np. 12-16zł/szt. - czekam na sugestie.
To samo pytanie miałbym przy panewkach, pierścieniach i uszczelkach - jakie zamienniki warto i gdzie można je dostać, bo muszę dodać, że w Olsztynie żadna hurtownia nawet nie ma w opcji zciągnięcia panewek do mojego silnika!!
Pozdrawiam