tomi116
02-01-12, 18:25
Witam. :D
Od 2,5 miesiąca jestem Szczęśliwym posiadaczem Hondy Civic D15B2, SOHC, 16V, 1493 cm, 90 KM :]
I mam pare pytań związanych z plaowanymi modami ;]
Pytanie.1
Swap Silnika
z: D15B2, SOHC, 16V, 1493 cm, 90 KM
na: B16A, DOHC VTEC, 16V, 1595 cm, 170 KM
Na allegro Oferuje jeden koleś zestaw W ktorego skład wchodzą:
- silnik B16A
- skrzynia biegów Y21 z FD 4.4!!! oraz z LSD (ze szperą)
- cały osprzęt silnika (kolektory, alternator, aparat zapłonowy, rozrusznik itp)
- komputer sterujący
- półośki kpl
- wiązka silnika (OBD1)
I tu moje pytanie co do skrzyni. a mianowicie nie mam pojecia o co chodzi "ze szpera"
I co myslicie wgl o tej jednosce ??
pytanie.2
A mianowicie Eaton M62 :D
Na tym silniku co mam czyli D15B2 jakie bylo by bezpieczne cisnienie doladowania bez kutych podzespołów ?? Ponieważ chcialbym zalozyc go jeszcze przed swapem na 1.6 :]
I czy jest możliwość regulacji cisnienia na Kompresorze ??
Swap planuje za okolo 1,5 roku poniewaz chcialbym zakutego B16a wrzucic odrazu a to niestety koszta dlatego narazie pomysl wrzucenia M62
Zapewne zaraz beda glupie pytania dlaczego najpierw kompresor. a mianowicie kwota;P a z ubiegem czasu swapa na B16a poprostu kompresor zamontuje sie i tam :] prawda ?? :P
Dziekuje z góry za Poważne odpowiedzi :P
Od 2,5 miesiąca jestem Szczęśliwym posiadaczem Hondy Civic D15B2, SOHC, 16V, 1493 cm, 90 KM :]
I mam pare pytań związanych z plaowanymi modami ;]
Pytanie.1
Swap Silnika
z: D15B2, SOHC, 16V, 1493 cm, 90 KM
na: B16A, DOHC VTEC, 16V, 1595 cm, 170 KM
Na allegro Oferuje jeden koleś zestaw W ktorego skład wchodzą:
- silnik B16A
- skrzynia biegów Y21 z FD 4.4!!! oraz z LSD (ze szperą)
- cały osprzęt silnika (kolektory, alternator, aparat zapłonowy, rozrusznik itp)
- komputer sterujący
- półośki kpl
- wiązka silnika (OBD1)
I tu moje pytanie co do skrzyni. a mianowicie nie mam pojecia o co chodzi "ze szpera"
I co myslicie wgl o tej jednosce ??
pytanie.2
A mianowicie Eaton M62 :D
Na tym silniku co mam czyli D15B2 jakie bylo by bezpieczne cisnienie doladowania bez kutych podzespołów ?? Ponieważ chcialbym zalozyc go jeszcze przed swapem na 1.6 :]
I czy jest możliwość regulacji cisnienia na Kompresorze ??
Swap planuje za okolo 1,5 roku poniewaz chcialbym zakutego B16a wrzucic odrazu a to niestety koszta dlatego narazie pomysl wrzucenia M62
Zapewne zaraz beda glupie pytania dlaczego najpierw kompresor. a mianowicie kwota;P a z ubiegem czasu swapa na B16a poprostu kompresor zamontuje sie i tam :] prawda ?? :P
Dziekuje z góry za Poważne odpowiedzi :P