PDA

Zobacz pełną wersję : Eaton M52 oraz Swap Silnika D15B->B16A Civic Sedan V gen.



tomi116
02-01-12, 18:25
Witam. :D

Od 2,5 miesiąca jestem Szczęśliwym posiadaczem Hondy Civic D15B2, SOHC, 16V, 1493 cm, 90 KM :]

I mam pare pytań związanych z plaowanymi modami ;]

Pytanie.1
Swap Silnika
z: D15B2, SOHC, 16V, 1493 cm, 90 KM
na: B16A, DOHC VTEC, 16V, 1595 cm, 170 KM
Na allegro Oferuje jeden koleś zestaw W ktorego skład wchodzą:

- silnik B16A
- skrzynia biegów Y21 z FD 4.4!!! oraz z LSD (ze szperą)
- cały osprzęt silnika (kolektory, alternator, aparat zapłonowy, rozrusznik itp)
- komputer sterujący
- półośki kpl
- wiązka silnika (OBD1)

I tu moje pytanie co do skrzyni. a mianowicie nie mam pojecia o co chodzi "ze szpera"
I co myslicie wgl o tej jednosce ??


pytanie.2

A mianowicie Eaton M62 :D

Na tym silniku co mam czyli D15B2 jakie bylo by bezpieczne cisnienie doladowania bez kutych podzespołów ?? Ponieważ chcialbym zalozyc go jeszcze przed swapem na 1.6 :]
I czy jest możliwość regulacji cisnienia na Kompresorze ??
Swap planuje za okolo 1,5 roku poniewaz chcialbym zakutego B16a wrzucic odrazu a to niestety koszta dlatego narazie pomysl wrzucenia M62

Zapewne zaraz beda glupie pytania dlaczego najpierw kompresor. a mianowicie kwota;P a z ubiegem czasu swapa na B16a poprostu kompresor zamontuje sie i tam :] prawda ?? :P


Dziekuje z góry za Poważne odpowiedzi :P

[H] Dylu [H]
02-01-12, 18:59
Zachęcam do używania wyszukiwarki: http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/search.php

Tematy wałkowane wiele razy.