Zobacz pełną wersję : D16Y7 strasznie się "zamuliła"
Witam,
jeżdżę Hondą Civic od 6 miesięcy. Na początku byłem zachwycony jej dynamiką ( przesiadłem się z Toyoty Corolli 1.3 ). Od jakiegoś miesiąca Hania strasznie się "zamuliła", szarpie przy zmianie biegów i czasem się dławi. Od zakupu wymieniłem Olej+filtr, świece, rozrząd i filtr powietrza. Co może być przyczyną.
Zalane syfiate paliwo, zasyfiały filtr paliwa, nieszczelność w dolocie, nieszczelność w układzie wydechowym gdzieś z przodu, kable zapłonowe...
Może coś nie tak ze świecami jeśli auto zmuliło się po ich wymianie...
Mam nadzieje że to nie wina paliwa. Tankuje na stacji BP więc chyba powinno być OK. No ale nigdy nic nie wiadomo. Świece wymieniłem po tym jak się zaczeła mulić bo myślałem że to wina świec. Niestety nic nie pomogło. Spróbuje wymienić filtr paliwa i przewody. Mam nadzieję że bedzie OK.
skolopendra
17-05-07, 14:38
Tankuje na stacji BP więc chyba powinno być OK. No ale nigdy nic nie wiadomo.
wymień sobie filtr paliwa,a jak nie pomoże to poszukamy dalej ;)
Wiesz ja tez tak miałem tyle ze jeszcze doszło do tego że moja Hania dopiero przyspieszała tak od 4 tysięcy co było uciążliwe. Pomogła wymiana Kopułki rozdzielacza + kable + świece (NGK odpowiednie do modelu bo jak jeździłem na BOSH-owym wynalazku 4 elektrodowym do tez nią strasznie miotało na obrotach) z tego co TY napisałeś nie sprawdzałeś kopułki sprawdź ją bo czasem może być zaśniedziała i źle rozdawać napięcie na poszczególne cylindry jak tak miałem :)
Sprawdz czy nie podwinol sie cie dywanik pod pedał z gazem...u mnie dzieje sie to notorycznie....:)
Mi tez sie wydaje ze Hania muli strasznie, na klimie to az ciezko ruszyc. Swiece sa ok, filtry tez, wydech caly, nawet sonde wzialem od identycznej Hani ktora dobrze jezdzi i pali przynajmniej 1.5 L mniej - nadal nic. Kurde moze faktycznie rozdzielacz i palec ??