Zobacz pełną wersję : jaka uszczelka dla 13:1
witam. jaka zalozyc uszczelke do d16z6? tloki beda pm7, jaka zalozyc uszczelke by bylo bezpiecznie i najblizej 13:1
0,7mm dedykowana dla D15Z1, D15Z3, D16Y2, D16Y6, D16Z6, D16Z7, D16Z9
czy
1.26mm D13B1, D13B2, D15B1, D15B2, D15B6, D15B7, D15B8, D16A6, D16A7, D16Z1, D16Z2
wszystkie z erlinga maja fi 76? czy to jakies uszczelki do zalozenia po honowaniu bloku?
a wiesz, ze przy takim setupie tloki wystaja z bloku?
Ja bym nie ladowal CR 13.1 bo to za duzo. I nie zakladal tych tlokow ;)
Uszczelka AJUSY 0.65mm Ci wytrzyma napewno.
daniel_2007
25-11-11, 11:27
zgodzę się z Majsonem kolega założył te tłoki uszczelkę 0,7 i zonk tłoki pukały o zawory. Założył uszczelkę 1,26 i znowu lipa po strojeniu stukowe jest przy dużym obciążeniu teraz jeszcze trzeba wałek założyć i ponownie stroić policz sobie czy to się opłaca
zgodzę się z Majsonem kolega założył te tłoki uszczelkę 0,7 i zonk tłoki pukały o zawory. Założył uszczelkę 1,26 i znowu lipa po strojeniu stukowe jest przy dużym obciążeniu teraz jeszcze trzeba wałek założyć i ponownie stroić policz sobie czy to się opłaca
kilka projektow jest sprawdzonych na tych tlokach, tylko nie wiem jakie uszczelki tam poszly
zmniejsz CR do 12.5 i bedzie git.
nie ma co sie porywac na cr 13 i awaryjnosci silnika zeby miec z 4 konie wiecej. Wiem co mowie bo jezdze na tych tlokach 2 lata, tzn bawie sie ciagle zeby bylo jak najlepiej. Obecnie mam problem z tym ze swiece nie wytrzymuja. nic nie puka ale bezpieczniej i latwiej jest takie cr zrobic na tlokach od d16z5 i sa rowno z blokiem . wybor i tak nalezy do ciebie. bo mi na samych tlokach i cr 13 wyszlo 156 koni.
a co do uszczelki to tak jak pisalem AJUSA 0.65mm tyle ze wez pod uwage ze jak ja przykrecisz to zrobi sie 0.5mm i tyle tez licz na kalkulatorze. a jak chcesz plaskie tloki to wstaw od d16a6.
Arturvf500
25-11-11, 14:58
zmniejsz CR do 12.5 i bedzie git.
nie ma co sie porywac na cr 13 i awaryjnosci silnika zeby miec z 4 konie wiecej.
watpie w cokolwiek wiecej a juz na pewno nie 4KM; CR ma tylko i wylacznie wplyw na predkosc spalania mieszanki, czyli im wyzsze obroty tym szybciej powinna sie spalac, wiec zwiekszamy CR by zachowac katowa predkosc spalania; patrzac na silniki motocyklowe krecace po 13-14tys przy CR 13,5:1, stosowanie CR wyzszego niz 11.5:1 w Z6 chyba nie przyniesie zadnych wymiernych korzysci
pozdrawiam
Artur
bezpieczniej i latwiej jest takie cr zrobic na tlokach od d16z5 i sa rowno z blokiem
a autor w pierwszym poscie o jakich mowi? Z CRXa. i na nich w zeal'u wychodzi mi 11.7 wiec skąd 13? Chyba, ze po przesiadce na B juz wypadlem z D i coś mnie przycmilo..
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.