Zobacz pełn± wersję : h22 zamiast d14
skad wziac polosie do ej9 zeby podeszly pod h22 i jakie jeszcze problemy moga sie pojawic przy takim swapie
polosie do ej9 szukaj w googlech firm które takie rzeczy robi± na zamówienie ale i pewno na forum to było nie raz. Kolejny problem to łapy silnika potem fabryczne zawieszenie które będzie musiało dĽwign±ć ciężk± H serie i do tego fabryczne hamulce które przywykły wyhamowywać 90 km a blisko 200
z hamulcami moje ej9 jest poliftowe i ma tdoche wieksze niz przed lift ale i tak jest z nimi cienko powyzej 150kmh juz sa problemy ale to mam juz ogarniete wieksze tarcze zaciski od accorda lub preludy sprubuje dobrac i mysle ze da rade . a wie ktos moze jaka jest srednica polosi i ilosc frezow w przegubie wew od h22
do h serii skraca sie orginalne polosie z pralki
czyli mam to dac jakiemus magikowi zeby mi zrobil frezy pod przeguby z cifa ?? tez nad tym myslalem tylko pytanie czy ogrinalne frezy nie sa jakos utwrdzone ? nie chcialbym zeby mi sie to zmielilo przy starcie a nie daj boze przy wyprzedzaniu
popytaj ludzie co robili swapy do 5gen jak to sie robi mozliwe ze pozniej sie azotuje lub cos w tym stylu ale nie mam pojecia
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.