skad wziac polosie do ej9 zeby podeszly pod h22 i jakie jeszcze problemy moga sie pojawic przy takim swapie
skad wziac polosie do ej9 zeby podeszly pod h22 i jakie jeszcze problemy moga sie pojawic przy takim swapie
Ostatnio edytowane przez mlodyxx ; 25-10-11 o 16:31
szukaj w googlech firm które takie rzeczy robią na zamówienie ale i pewno na forum to było nie raz. Kolejny problem to łapy silnika potem fabryczne zawieszenie które będzie musiało dźwignąć ciężką H serie i do tego fabryczne hamulce które przywykły wyhamowywać 90 km a blisko 200
z hamulcami moje ej9 jest poliftowe i ma tdoche wieksze niz przed lift ale i tak jest z nimi cienko powyzej 150kmh juz sa problemy ale to mam juz ogarniete wieksze tarcze zaciski od accorda lub preludy sprubuje dobrac i mysle ze da rade . a wie ktos moze jaka jest srednica polosi i ilosc frezow w przegubie wew od h22
czyli mam to dac jakiemus magikowi zeby mi zrobil frezy pod przeguby z cifa ?? tez nad tym myslalem tylko pytanie czy ogrinalne frezy nie sa jakos utwrdzone ? nie chcialbym zeby mi sie to zmielilo przy starcie a nie daj boze przy wyprzedzaniu
popytaj ludzie co robili swapy do 5gen jak to sie robi mozliwe ze pozniej sie azotuje lub cos w tym stylu ale nie mam pojecia