Zobacz pełną wersję : wyrzucam na luz i gasnie D16Y8
pisałem juz kiedys mi ąłem problemy z falowaniem obrotów. falowały mi one od 1,6 -2,6 tys obr. miałem uskodzony silniczek krokowy , czujnik przepustnicy i łapał lewe powietrze na kolektorze dolotowym. teraz honda chodzi ale jak odpale rano jest ok ale jak sie przejade i wyrzuce na luz to gasnie a jak nie zgasnie to obroty trzymaja zamiast 800 obr. to 100 obr. i całym niem rzuca jak by miał zgasnac postoje chwile i obroty wracaja na 800 ale tylko czasami zazwyczaj stoja dalej na 100 obr. moge powiedziec jeszcze ze auto jest na gazie i jak jezdze na gazie to za karzdym razem gasnie jak wyrzuce na luz. krokowy wyczysciłem i nic nie dało. coto moze byc prosze o pomoc juz nie mam siły do tego samochodu!!!
Z GÓRY DZIEKUJE
wyreguluj wolne obroty srubka na przepustnicy
skolopendra
01-05-07, 13:14
pisałem juz kiedys mi ąłem problemy z falowaniem obrotów
a i ja pisałem ze kupie Twój kolektor dolotowy :d
ale już nie chce, mam inny :aloha:
poważnie to spróbuj
wyreguluj wolne obroty srubka na przepustnicy
wyreguluj wolne obroty srubka na przepustnicy
mam regulowac na ciekłym czy na zimnym( na ssanui) hehehe raczej chyba na ciepłym ale nie wiem czy to cos da bo czasami jak wyrzyce na luz na benzynie to nie gasnie i jak stoje to wzrastaja ze 100 na 800 obr. ale zadko a na gazie zawsze gasnie
sprawdze to dzieki
[ Dodano: Czw 03 Maj, 2007 ]
skolopendra,
od czego kupiłeś kolekto? d16...??
skolopendra
03-05-07, 17:05
d16...??
z6
obroty wyreguluj na ciepłym
lecz prawdopodobnie dalej gdzieś łapie lewe powietrze
u mnie przyczyna tkwila w dziurawej chlodnicy ubywalo wody zakleilem i nie tylko trzeba ustawic obroty na parowniku (podkrecic zeby wzrosly )jezeli na bezynie jezdzi dobrze,a jezeli w benze jest to samo to tylko ustawienie obrotow na przepustnicy lub naciagniecie linki od gazu bo mogla sie juz wyciagnac D15B7 to powinno cos zmienic :hinczyk:
u mnie przyczyna tkwila w dziurawej chlodnicy ubywalo wody zakleilem i nie tylko trzeba ustawic obroty na parowniku (podkrecic zeby wzrosly )jezeli na bezynie jezdzi dobrze,a jezeli w benze jest to samo to tylko ustawienie obrotow na przepustnicy lub naciagniecie linki od gazu bo mogla sie juz wyciagnac D15B7 to powinno cos zmienic :hinczyk:
ja mam tez dziurawa chłodnice ale na benzynie tez głupieje ze schodzi na 100 obr. a nie na 800 obr. tak jak powinien nie miałem czasu ale juro jak znajde chwile to zobacze te obroty na przepustnicy i dam chłodnice do spawania
[ Dodano: Czw 03 Maj, 2007 ]
z6
tak myslałem ale chyba z Y8 był by lepszy jest teraz do sprzedania swap b16a2 za 6700 zł cały ze wszystkim moze sie skusisz hehehe
:bicie: tej chlodnicy raczej sie nie spawa a kleji bo jest z gory plastikiem oblewana kup sobie proszek do chlodnicy na cpn za 5 zl wsyp na zimny silnik,ale dopiero po odpaleniu silnika zasyp i zostaw odpalony na 20 min to pomoze ci ,zapcha dziury w chlodnicy i gotowe mozna rezac dalej :aloha:
tej chlodnicy raczej sie nie spawa a kleji bo jest z gory plastikiem oblewana kup sobie proszek do chlodnicy na cpn za 5 zl wsyp na zimny silnik,ale dopiero po odpaleniu silnika zasyp i zostaw odpalony na 20 min to pomoze ci ,zapcha dziury w chlodnicy i gotowe mozna rezac dalej
ja nie mam uszkodzonych celi tylko mam górna czesc plastiku ta mocujaca chłodnice do pasa przedniego.wiec proszek nic nie da trzeba ja pospawac ( plastik)
jak odpale rano jest ok ale jak sie przejade i wyrzuce na luz to gasnie
witam, mam podobny problem w 1.3. Na gazie chodzi dobrze i trzyma obroty ale na benzynie na luzie gaśnie :/ Jak wcisnę pedał gazu delikatnie tak żeby było 1000 obrotów to chodzi. Może linkę od gazu trzeba naciągnąć????? Ale jak naciągnę linkę to wtedy obroty na gazie się nie zwiększą ??? Z góry dzięki za pomoc
skolopendra
06-05-07, 14:11
Ale jak naciągnę linkę to wtedy obroty na gazie się nie zwiększą ??
oj.................................. .zwiększą sie :aloha:
bynajmniej powinny sie zwiekszyc jezeli nie to obroty na przepustnicy zwiekrzyc do 900 powinno pomoc
:hinczyk:
skleiłem chłodnice i dalej dupa gasnie o wiele mniej ale na przepustnicy ustawiłem 1100 obr. raz trzyma tyle a czasen 800 albo i mniej na benzynie w sumie nie gasnie ale na gazie czasem jest elegancko ale czasem jak wyrzuce na luz to odrazu gasnie i to róznie na zimnym raczej nie ale jak sie nagrzeje to gasnie potem przestaje i jest ok a potem znowu i jak ma duzy pobór pragu to gasnie np. stoje na luzie i gasnie dodaje gazu i puszczam i gasnie zgasze swiatła to przestaje tzryma równo obroty.
sam juz nie wiem co to jest moze ktos doradzi albo podpowie z góry dzieki
moze zaplon? mi przed regulacja ciagle gasnal na jalowym. okazalo sie ze zaplon mam zle ustawiony. teraz mam dobrze i nie gasnie ale obroty dalej mi szaleja. raz 100 raz 700.
na gazie zawsze zgasnie jak dasz na luz
misiek1980
23-05-07, 20:04
na gazie zawsze zgasnie jak dasz na luz
BZDURA !!!
moja jest zagazowana i nie gasnie mam lagune na gazie i nie gasnie to moze byc kwestia regulacji na parowniku albo na gazie bierze lewe powietrze cieple z silnika tak koles mial w starym eskorcie
[ Dodano: Sro 23 Maj, 2007 ]
skleiłem chłodnice i dalej dupa gasnie o wiele mniej ale na przepustnicy ustawiłem 1100 obr. raz trzyma tyle a czasen 800 albo i mniej na benzynie w sumie nie gasnie ale na gazie czasem jest elegancko ale czasem jak wyrzuce na luz to odrazu gasnie i to róznie na zimnym raczej nie ale jak sie nagrzeje to gasnie potem przestaje i jest ok a potem znowu i jak ma duzy pobór pragu to gasnie np. stoje na luzie i gasnie dodaje gazu i puszczam i gasnie zgasze swiatła to przestaje tzryma równo obroty.
sam juz nie wiem co to jest moze ktos doradzi albo podpowie z góry dzieki
moze masz zrypany akumulator albo luz na pasku alternatora
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.