jawor735
14-10-11, 17:45
Witam!
Od niedawna jestem wlascicielem cifa :) Silnik D14A3 bez gazowni. Fajnie jezdzil i wszystko bylo spoko tylko zbyt bardzo zaprzyjaznil sie z olejem. Potrzebowal okolo 100 ml na 100 km :) Przejechalem 700 km i dolalem niecaly litr. Fakt czasami na obroty wszedl, ale taka ilosc mimo wszystko jest zbyt duza. Zdecydowalem sie na wymiane silnika. Szukalem troche na forum, troche na allegro. Zjalazlem. D14A7 w cenie 500 zl. Sprzedawca dal mi gwarancje rozruchowa na 30 dni wiec sie zdecydowalem. Silnik wymieniony. Przy tym wszystkim sprzeglo i rozrzad. Pasek rozrzadu byl troche luzny.
Co dalej ? Silnik wlozony, elektryka podlaczona, zalany nowym olejem wiec odpalamy. Za pierwszym razem bez dluzszego czekania odpalil i chodzil rowno. Po czasie odplaony drugi raz chodzil nie rowno, ale byl bez filtra powietrza wiec mu wybaczam. Co sie dzieje dzisiaj ? Nie moge odpalic w ogole. Rozrusznik nie ma sily przekrecic silnika. Chcac sprawdzic dlaczego recznie zaczalem przekrecac pasek rozrzadu z kanalu. W jednym miejscu silnik zwyczajnie staje. Ma miejsca w ktorym strasznie ciezko go przekrecic. O co tu moze chodzic ? Jak moge to rozwiazac ?
Od niedawna jestem wlascicielem cifa :) Silnik D14A3 bez gazowni. Fajnie jezdzil i wszystko bylo spoko tylko zbyt bardzo zaprzyjaznil sie z olejem. Potrzebowal okolo 100 ml na 100 km :) Przejechalem 700 km i dolalem niecaly litr. Fakt czasami na obroty wszedl, ale taka ilosc mimo wszystko jest zbyt duza. Zdecydowalem sie na wymiane silnika. Szukalem troche na forum, troche na allegro. Zjalazlem. D14A7 w cenie 500 zl. Sprzedawca dal mi gwarancje rozruchowa na 30 dni wiec sie zdecydowalem. Silnik wymieniony. Przy tym wszystkim sprzeglo i rozrzad. Pasek rozrzadu byl troche luzny.
Co dalej ? Silnik wlozony, elektryka podlaczona, zalany nowym olejem wiec odpalamy. Za pierwszym razem bez dluzszego czekania odpalil i chodzil rowno. Po czasie odplaony drugi raz chodzil nie rowno, ale byl bez filtra powietrza wiec mu wybaczam. Co sie dzieje dzisiaj ? Nie moge odpalic w ogole. Rozrusznik nie ma sily przekrecic silnika. Chcac sprawdzic dlaczego recznie zaczalem przekrecac pasek rozrzadu z kanalu. W jednym miejscu silnik zwyczajnie staje. Ma miejsca w ktorym strasznie ciezko go przekrecic. O co tu moze chodzic ? Jak moge to rozwiazac ?