adekcz
07-10-11, 18:01
Witam, od razu zaznacze, ze szukalem, sonda byla zmieniona itp, brak bledu, zawory ok, zaplon ok itp.. A teraz do rzeczy..
Jakis czas temu zrobilem swapa z d15b2 na d16z9. Wystapil blad 41, czyli grzalka sondy. Nie palilo wiecej takze jezdzilem dalej. Tak sie akurat zdarzylo, ze musialem zrobic przeglad. Pan sprawdzil moje spaliny i okazaly sie za wysokie. HC w granicach 300 (norma <100) a tlenku 2,5-3,5% (norma <1%). Nie dostalem wpisu i tak sie paluje z tym dalej..
Na poczatek do zmiany poszla sonda. Trafilem najpierw na felerna bo pokazywala blad 43 ale druga juz byla ok. Mialem problem z regulacja zaplonu, wiec sprawdzilem rozrzad. Okazalo sie, ze o zabek przeskoczyl. No ale po zrobieniu tego wszystkiego, jadac na przeglad juz bez zadnego bledu, z wyregulowanym zaplonem i nawet nowymi swiecami bo stare tez juz mialy dosc okazalo sie, ze teraz moj tlenek skacze sobie z 2,5% do 7% nawet..
Filtr paliwa nie jest nowy ale po wyjeciu nie mial jakiejs dziwnej czarnej zawartosci w sobie tylko normalna benzynke.
Za co mam sie zabierac dalej? Co sprawdzac?
Jakis czas temu zrobilem swapa z d15b2 na d16z9. Wystapil blad 41, czyli grzalka sondy. Nie palilo wiecej takze jezdzilem dalej. Tak sie akurat zdarzylo, ze musialem zrobic przeglad. Pan sprawdzil moje spaliny i okazaly sie za wysokie. HC w granicach 300 (norma <100) a tlenku 2,5-3,5% (norma <1%). Nie dostalem wpisu i tak sie paluje z tym dalej..
Na poczatek do zmiany poszla sonda. Trafilem najpierw na felerna bo pokazywala blad 43 ale druga juz byla ok. Mialem problem z regulacja zaplonu, wiec sprawdzilem rozrzad. Okazalo sie, ze o zabek przeskoczyl. No ale po zrobieniu tego wszystkiego, jadac na przeglad juz bez zadnego bledu, z wyregulowanym zaplonem i nawet nowymi swiecami bo stare tez juz mialy dosc okazalo sie, ze teraz moj tlenek skacze sobie z 2,5% do 7% nawet..
Filtr paliwa nie jest nowy ale po wyjeciu nie mial jakiejs dziwnej czarnej zawartosci w sobie tylko normalna benzynke.
Za co mam sie zabierac dalej? Co sprawdzac?