Zobacz pełną wersję : stuki po mini me.
Witam. Zrobiłem mini me z b7 na z6. Wiele roboty przy tym nie było i ładnie się wszystko złożyło.. jednak po odpaleniu słychać dziwne klekotanie. Po jeździe próbnej też czuć kompletny brak mocy.. Dzisiaj został wyregulowany rozrząd i prawdopodobnie był przestawiony o 1 ząbek ale niestety nie wiem czy go odmuliło bo boje się tym jeździć żeby się tam całkiem nie rozwaliło bo stuki dalej zostały... Zawory też były regulowane.. Wolne obroty ładnie trzyma ale te stuki......
o to filmik z dodawaniem gazu, coś tam słychać:
http://www.youtube.com/watch?v=EVBaImOcNtE
odkręć miskę i zobacz czy to nie panewka.... Oby nie, ale niestety jest taka szansa i raczej bym to obstawiał
Starstruck
26-09-11, 18:17
Panewka. Kolejne mini me, które tak się skończyło :(.
Yotomeczek86
26-09-11, 18:32
Ale nie uważacie że dziwne to jest że po założeniu głowicy od razu panewka leci? To by nie mogło się tak stać od razu.. no chyba że kolega polatał trochę i stukać zaczęło. Hmm a może za mocno skręcone podpory wałka rozrządu są.
Hmm a może za mocno skręcone podpory wałka rozrządu są.
A co to ma do stuków? Skręcona podpora może Ci co najwyżej wałek zatrzeć.
Ale nie uważacie że dziwne to jest że po założeniu głowicy od razu panewka leci? To by nie mogło się tak stać od razu.. no chyba że kolega polatał trochę i stukać zaczęło. Hmm a może za mocno skręcone podpory wałka rozrządu są.
oczywiście, że dziwne, ale różne rzeczy się dzieją - TO POLSKA ;)
Jeszcze coś się mogło stać podczas zabawy (nie wiem co dokładnie było robione) z pompą oleju i jeżeli była przejażdżka to mogła nie wydać i było za sucho czego następstwem jest owe stukanie. Jeszcze możliwe, że za sucho było po złożeniu no i się STAŁO po odpaleniu to o czym jest mowa - panewka się obróciła
Najlepiej będzie jak właściciel powie co dokladnie było robione, wymieniane, rozkładane itd
stuki były nawet przy pierwszym odpaleniu... a na tej głowicy zrobiłem góra 10km więc nie sadze żeby to panewka była.. a silnik był zdrowiutki.
wymieniana była tylko głowica, pasek rozrządu, uszczelka pod głowicą, pod pokrywą i komp przerobiony z b7 na z6 i nic więcej nie trzeba było
A jak stan kasowników VTEC'a?
Też mi się wydaje, że nie panewka.
Zdejmij pokrywę zaworów, zobacz na popychacze zaworowe. Może jak ustawiałeś luz na zaworach to któregoś nie skręciłeś i się "rozkalibrował"?
Panewka brzmi tak:
http://www.youtube.com/watch?v=UbmIMFTkulg&feature=feedu *******ona autopsja :/
dzisiaj obejrzymy sobie głowice i zobaczymy, jak nic się nie znajdzie to chyba wleci stara od b7 i koniec z vteciem :/ bo też zauważyłem lekkie bicia koła rozrządu więc nie wiem jakim cudem ale możne wałek się skrzywił albo może coś nie dokręcili w warsztacie, gdzie mi głowice planowali...
Ale do planowania przecież nie rozbiera się głowicy??
Sprawdź najpierw klawiaturę. Zobacz, czy masz dobrze ustawiony rozrząd (jeszcze dwa lub trzy razy) i zakręć pasowym, obserwuj klawiaturę.
Ale do planowania przecież nie rozbiera się głowicy??A jak złapią płaszczyznę jak będzie założona klawiatura ?
no jak z tego co pamiętam była trochę rozebrana.. a rozrząd na pewno dobrze ustawiony ale nie zaszkodzi sprawdzić jeszcze raz..
problem praktycznie rozwiązany, powodem tych stuków był ciężko chodzący popychacz na klawiaturze :D tu i ówdzie sie pod szlifowało i jest duużo lepiej .
http://www.youtube.com/watch?v=QzjDKz-oTwA
problem praktycznie rozwiązany, powodem tych stuków był ciężko chodzący popychacz na klawiaturze :D tu i ówdzie sie pod szlifowało i jest duużo lepiej .
http://www.youtube.com/watch?v=QzjDKz-oTwA
Mów co chcesz, może jest poprawa ale o melodiach dla ucha mówić nie można :)
Tak w ogóle popychacz na klawiaturze :rolleyes: Chodzi o LMA, popularne kasowniki?
nagrane to jest telefonem, na żywo lepiej słychać :P po za tym najważniejsze, że znalezione zostało sedno problemu, jak sie nie poprawi, prawdopodobnie klawiatura pójdzie do wymiany
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.