Zobacz pełną wersję : Hałasująca głowica
Tak jak w temacie, hałasuje mi głowica. Silnik D13B2. Na niskich obrotach słuchać klekotanie jak stare TDI. W trakcie jazdy tego nie słuchać, tylko na biegu jałowym. Zawory regulowałem. Dodam jeszcze, że wymieniałem głowice w związku z wymianą uszczelki pod głowicą na tą od D14A1 ( sprawdzona itp.) hałasy dobiegają te same. Czy macie pomysły dlaczego tak hałasuje? Pompa wody była zmieniana, więc to nie to.
Zawory regulowałem.
może źle to zrobiłeś ??
http://www.youtube.com/watch?v=WmTA31BgUFU
Posłuchajcie sami. Jak zimny to dość nawet, jak się rozgrzeje to juz lepiej. Co do regulacji - 0.20mm na ssące, 0.25mm na wydechowe. Przykręcałem dopóki blaszka nie przechodziła przez szczelinę z dużym oporem.
A jak regulowałeś zawory? Zdjąłeś pokrywę i heja? 0.2 i 0.25 czy wg manuala? Z górnym położeniem tłoka itd? http://forum.samnaprawiam.com/silnik-benzynaregulacja-luzow-zaworowych-honda-civic-v-ge-vt632.htm?sid=82c20537c868ffdbd5ee40ee120c9217
Owszem, wedle manuala :) może spróbować ustawić na 0,15 na ssących i 0,20 na wydechowych?
Nie ma takiej potrzeby, widocznie głowica się już zużyła.
Tylko, że ona jest po remoncie - dotarte zawory, uszczelniacze, sprawdzona szczelność itp. Tylko dziwi mnie, że na nowej i starej takie same odgłosy dochodzą..
ja tak kiedys mialem i tez nic nie pomagalo nawet dwa doktory wkoncu rozebralem silnik i jedyne co dopatrzylem to lekko podtarte tloki
Tylko, że ona jest po remoncie - dotarte zawory, uszczelniacze, sprawdzona szczelność itp. Tylko dziwi mnie, że na nowej i starej takie same odgłosy dochodzą.. Widocznie to nie koniecznie głowica
Niektórzy twierdzą że d16 SOHC tak ma i delikatny klekot trochę przypomina diesla podczas pracy na jałowym (zależy jak głosny jest klekot z silnika), nie wiem ile w tym prawdy ale Lune nie jest pierwszą osobą u której klekocze i która o tym pisze:). U mnie też trochę klekocze ale jak miałem wczesniej d15b2 było tak samo, niedługo bede regulował to zobaczymy czy coś się zmieni:)
ja tak kiedys mialem i tez nic nie pomagalo nawet dwa doktory
No to niezły sposób na naprawę silnika :/
TheWitcher
04-09-11, 12:01
Słuchaj mam taki pomysł prosty i możliwe że da coś. Poczekaj aż będzie rezerwa i zalej 98 oktanów i zobacz czy kultura pracy się poprawi. Poza tym jakim olejem zalałeś silnik??? i dól był ok ?? podczas remontu bo jeśli nie sprawdziłeś to niestety ale może to być dół a nie góra;/
Poza tym remont głowy docieranie itp a sprężynki i talerzyki to co ?? może już zużyte. Dużo jest możliwości i duże mogą być koszta.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.