PDA

Zobacz pełną wersję : d14a3/a4 na mpfi



sapek
01-08-11, 22:09
Witam

Czytałem w kilku tematach na temat przeróbki silników d14a3/a4 na "pełny" wtrysk tylko nie jestem pewien czy dobrze wszystko zrozumiałem. Mianowicie rozumiem, że do tego potrzebny będzie sterownik np. P06, sonda 4-ro żyłowa, dodatkowa kostka do samego sterownika i najlepiej wiązkę silnikową d15b7 w celu uzyskania potrzebnych kostek oraz trochę kabla i zabawy. Czy o czymś zapomniałem? I jak wygląda sprawa z imo?

spychu
02-08-11, 07:55
Zapomniales o aparacie zaplonowym z B7 i kompletnym ssacym z B7.

Przy obd1 czujnik temp powietrza zasysanego jest w kolektorze a nie na osobnym przewodzie jak w D14, krokowy tez jest w kolektorze, podlaczany kostka 2 pinowa a nie na przepustnicy z kostka 3 pinowa jak w D14.

Tak czy siak trzeba przerabiac wiazke zarowno silnikowa jak i kabinowa wiec wiazka z B7 sie przyda.

sapek
02-08-11, 09:05
Kolektor i tak mam zamiar na dniach zmieniać. Tylko powiedz mi czym się różnią te aparaty? Bo wiem że większość aparatów różni się tylko obudową i mocowaniem a w środku wszystko to samo.

Edit: Już znalazłem. Ma dodatkowo dwa czujniki odpowiedzialne za czytanie obrotów czyli zmiana aparatu jest konieczna. Pytanie tylko jak z imo?

spychu
02-08-11, 12:24
Komp P06 nie ma w sobie immo wiec po jego zastosowaniu w D14 to immo stracisz.

sapek
02-08-11, 21:45
No właśnie tak mi się wydawało. Dzięki za odpowiedź. Już wiem co i jak.