Zobacz pełną wersję : Swap D15B7 -> D16Y3 aut
Witam, nic nie znalazłem w tym temacie, mam do kupienia D16Y3 tyle że jeździł pod automatem. Oglądałem go, wszystko jest git, wiem że koło zamachowe będę musiał przerzucić od siebie bo tam jest jakieś takie z dziurkami, reszta powinna pasować, nie wiem tylko czy mocowanie do skrzyni jest takie same jak w manualnej? Proszę o info, pzdr!
wsio powinno pasowac, d serie sa kompatybilne
thx, o to mi chodziło, niezbyt tanio (1500pln) ale za mały przebieg można przepłacić :)
maly nie znaczy nie katowany
Nigdy w sumie nie wiadomo, tyle że od typa który mnie nigdy nie przewalił (jeszcze?), widziałem ten egzemplarz jeszcze rok temu w angielce bez tylnej ćwiartki i dachu, na liczniku było ok. 110.000, chyba 1997 nie sądziłem że kiedyś będę go potrzebował :/ A i jeszcze miska zmasowana zdeka, jakiś baran pewnie przesuwał w magazynie, ale mam dostać całą przy zakupie.
mocowanie do skrzyni jest takie same jak w manualnej?
tak
maly nie znaczy nie katowany
automaty z reguły oszczędzają motor, ale oczywiście są wyjątki :)
D16Y3 to jest 6gen?
W 6gen w automatach sa chyba inne kolektory ssące, przynajmniej jest jakis myk z okablowaniem IACV.
6gen MB1 95-96 (wg tabeli CKPL, ten co widziałem był 97r). D16Y3 to jest obd1 więc myślę że końcówki i wszystko podpasuje, jak nie to u siebie mam założony kolektor od jakiegoś d16 to podmienię, żaden problem. Alternator, kolektory, kolo pasowe jest, zawinęli przepustnicę i pompę od wspomagania, ale i tak nie miałbym do czego jej podłączyć :)
robilem taki swap tyle ze na manualu do eg4. zapindalalo to okrutnie,pomimo serii. ten silnik ma mocny dol, moge sie pokusic ze lepciejszy niz sohc vtec.
zapindalalo to okrutnie
racja, podobno jeszcze do wersji z automatem D16Y3 seryjnie ma wyższy stopień kompresji. Ale to tylko podobno.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.