Zobacz pełną wersję : Cena - efekt ,modyfikacje
tymoteusz01
05-04-07, 20:55
Ktora z modyfikacji silnika (lub tez nie :hinczyk: ), daje najlepszy efekt, chodzi mi o stosunek ceny do do efektu :)
Ktora z modyfikacji silnika (lub tez nie :hinczyk: ), daje najlepszy efekt, chodzi mi o stosunek ceny do do efektu :)
wywalenie zwezki w d14a3
za 15zł masz 15KM
Swap/Turbo
Nie ten dzial :d
tymoteusz01
05-04-07, 21:09
no fakt nie ten dzial :speszony: sorki, a w d13b2 ?? :speszony:
A mozebys to jakos uporzadkowali np:
swap-cena-otrzymana moc
turbo-cena-otrzymana moc
dolot-cena-otrzymana moc
itp bo sie nie znam :speszony:
połączenie przepustnic, wywalenie zweżek w puszce, wymiana kolektora wydech na tego z z6, koszt z 250zł, przyrost z 5 KM
swap-cena-otrzymana moc
zalezy na co będziesz swapował, propozycji jest mnogo....1500 - 10xtyle, począwszy powiedzmy 125km do 212km
turbo-cena-otrzymana moc
tylko zasobnośc twego portwela jest ogranicznikim począwszy od jakiś 8000 do w góre
moc to zalezy ile wydasz tej gotówki.....
tymoteusz01
06-04-07, 13:39
czyli to nie takie proste, najpierw trzeba wiedziec czego sie chce :speszony:
zaczne moze od wyrzucenia zwezki z dolotu powietrza i sitka :hinczyk:
a widac odczuwalna roznice w czymkolwiek po ich wyrzuceniu?
Ogladalem ostatnio turbo-kity na ebay.com , pelno tego tam jest do konkretnych modeli ale nie widzialem do d13b2 jest cos takiego? oplaca to sie wogole? ile dodaje mocy i czy nie szkoda silnika :hinczyk:
Wywal ten 1,3. To jedyne co sie oplaca.
najtaniej z dobra moca bedzie D15/16 + soft turbo
nastepnie bedzie b16 + soft turbo
nastepnie swap b18
nastepnie swap b18 + turbo
i na samym koncu swap K20/24
;)
oczywisice gdzies po drodze bedzie swap H22 ale nie wiem gdzie powinien byc
tymoteusz01
06-04-07, 20:49
a jak to jest z tymi turbo-kitami??
oczywisice gdzies po drodze bedzie swap H22 ale nie wiem gdzie powinien bycpo b18 + turbo :d
oczywisice gdzies po drodze bedzie swap H22 ale nie wiem gdzie powinien bycpo b18 + turbo :d
racja ale do konca nie jestem przekonany czy swap h22 wyjdzie wiecej niz swap b18+soft turbo a to jest takies 20tysplnow
ziomie ja zartowalem :) h22 bedzie pewnie miedzy b18 a b18+ T
a jak to jest z tymi turbo-kitami??myslimy o tym że nie warto, bo raz ze znawcy tematu twierdzą że komponenty z których te kity się składaja to szmelc (w większości) a dwa że gromadząc samemu te wszystkie graty można zrobić to taniej
a jak to jest z tymi turbo-kitami??
a jak ma byc ??
tymoteusz01
07-04-07, 09:48
Jak szmelc to nie ma co, porazka :(
jesli mam ryzykowac "zdrowie" mojej Hani to nie kombinuje ;)
kazdy tunining to mniejsze lub wieksze ryzyko wiec z takim podejsciem nie ma co tuningowac.
kazdy tunining to mniejsze lub wieksze ryzykoi wlasnie to zalezy od $$$$$... zakuty silnik dluzej i lepiej pojezdzi .... ale z koleiii za cene korb i tlokow mozna miec nastepny silnik jak ten nam padnie ...... :agent:
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.