PDA

Zobacz pełną wersję : Civic 1.3 z Blokiem 1.6



Provokator
10-07-11, 17:41
daloby rade ?? nie bardzo wiem jak to zrobic ale doszly mnie sluchy ze ,mozna by dostac troche koni ... swap troszke kosztuje wiec pozostaje mi to

Saiti
10-07-11, 17:52
to to się nie nazywa swap własnie? Chcesz przełożyć silnik z 1.3 na 1.6? czy głowicę od 1.6 na 1.3?

PlushaQ
11-07-11, 00:15
Temat niezbyt jasno opisany, ale jak rozumiem… kolega chce ogarnąć blok D16 z głowicą D13? oO

Budziniak
11-07-11, 00:33
albo bebechy od d13 a sam blok d16! oO

Whiplash
11-07-11, 08:09
a tu nic do niczego nie pasuje :P

PlushaQ
11-07-11, 08:43
Ciiii… będę obserwował projekt z niecierpliwością*:P xD

Zuber
11-07-11, 08:52
Ja slyszalem ze mozna zrobic d13z6 i jest to opisane na tym forum, jesli o to Tobie chodzi.

dR.LasCa
11-07-11, 14:45
kolega chce zrobić 1,6 na gaźniku.... koło 100km z tego wyciągniesz...

Provokator
14-07-11, 01:47
dokladnie sory ze mnie nie bylo pare dni ale bylem zajety sciaganiem pieniedzy od dluznikow na te plany . tak wiec probuje to zrobic lecz troche ciezko na nowy sezon auto musi byc przygotowane na zlot

chce wyciagnac z tego silnika 1.3 troche ponad 100 koni


Jak nie to kompletny swap i tyle

dimo
14-07-11, 14:39
nie cuduj! albo dajesz d13 z głową od z6 albo cały swap d16z6.. wg mnie blok od d16 na gaźniku to totalne nieporozumienie....
pełen wtrysk to pełen wtrysk, najgorsze w tych d13 to własnie jest gaxnik a Ty chcesz przy nim pozostac:eek:
jak masz mniej kasy to moze pomysl o d13+b7 lub całym d15b7.

PlushaQ
14-07-11, 15:30
Kupuj 1.5 doprężaj go tłokami z 1.3, które posiadasz i będzie banglać ;p a już jest wtrysk wielopunktowy (b7) i odchodza problemy z gaźnikiem.

dR.LasCa
14-07-11, 16:29
d13z6 ma konie, ale nie ma nm.. nieopłacalne....a i tak całą wiązkę i kompa musisz zmieniać na te od z6... dużo kasy, mało frajdy

Provokator
22-07-11, 18:13
hmm projekt zakonczyl sie fiaskiem