Zobacz pełną wersję : Filtr K&N
Panowie podejdzie to do d14a8??
http://moto.allegro.pl/honda-civic-1-4-filtr-kn-i1688123290.html
ten nie. jutro sprawdze nr kat. to ci podam bo jezdze z takim filtrem i nie powiem, sprawdza sie :)
a duza jest roznica na takim KN'ie niz na zwyklym oemowym filtrze? i do silnika d14a2 jaki nr kat. by byl?
Lepiej. Ciut więcej na mocy, lepsza elastyczność, minimalnie mniejsze spalanie, silnik pracuje na nim ciut ciszej no i na dłuższą metę oszczędność, bo go nie musisz wymieniać tylko co ~60k km przemyć (specjalnym zestawem do czyszczenia).
OK. Do D14A8 pasuje na bank filtr K&N o numerze 33-2047
http://www.knfilters.com/search/product.aspx?prod=33-2047
silnik pracuje na nim ciut ciszej
chyba raczej głośniej. u mnie po wywaleniu rezonatora i wrzuceniu tej wkładki strasznie ryczy, najbardziej przy szybko otwieranej przepustnicy i tak do 5k rpm
No nie wiem, moje odczucie jak i Mikefoto jest odwrotne. Może przez to, że nie masz rezonatora - to podnosi głośność...
Lepiej. Ciut więcej na mocy, lepsza elastyczność, minimalnie mniejsze spalanie, silnik pracuje na nim ciut ciszej no i na dłuższą metę oszczędność, bo go nie musisz wymieniać tylko co ~60k km przemyć (specjalnym zestawem do czyszczenia).
OK. Do D14A8 pasuje na bank filtr K&N o numerze 33-2047
http://www.knfilters.com/search/product.aspx?prod=33-2047
Z tą oszczędnością to nie tak hop siup. ;) Preparaty do mycia 60PLN z wysyłką, filtr jest droższy i mycie co 60 tys to wydaje mi się że za długo. Ja mam stożek ale widzę że po 10 tys a, jeżdżę głównie w mieście ładnie syfu nałapał. Za tą cenę można kupić co podałeś - w ic 220 zł. Musisz wziąć pod uwagę jak wspomniałem jeszcze zakup środków do mycia 50 + wysyłka. Myślę że taki zestaw starczy na jakieś 6 do 8 myć. dla porównania zwykły filtr 40 zł. Musiałbyś jeździć 4 lata żeby się wyrównało. Co do osiągów - będzie trochę lepiej ale cudów się nie spodziewaj po samym filtrze :p
No nie wiem, moje odczucie jak i Mikefoto jest odwrotne. Może przez to, że nie masz rezonatora - to podnosi głośność...
Na pewno z uwagi na brak rezonatora. Właśnie niwelacji wycia on tam jest założony.
............ TapaTalknięte z mobilnego dywajsa przez TapaTalk .........
Lepiej. Ciut więcej na mocy, lepsza elastyczność, minimalnie mniejsze spalanie, silnik pracuje na nim ciut ciszej no i na dłuższą metę oszczędność, bo go nie musisz wymieniać tylko co ~60k km przemyć (specjalnym zestawem do czyszczenia).
OK. Do D14A8 pasuje na bank filtr K&N o numerze 33-2047
http://www.knfilters.com/search/product.aspx?prod=33-2047
Chciałbym potwierdzić. Mam właśnie 33-2047 w moim D14A8. Faktycznie ma się wrażenie ze autko trochę lepiej się zbiera na niższych obrotach, odrobinę mniej pali (0.1-0.2 l/100km). Natomiast co daje się bardziej odczuć to kultura pracy silnika. Od czasu jak poruszam się na tym filtrze silnik pracuje rowniutko i na biegu jalowym naprawdę cichutko.
............ TapaTalknięte z mobilnego dywajsa przez TapaTalk .........
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.