arekgr
29-06-11, 20:09
Chyba z nudów zaczynam kombinować...
Mam u siebie w Z6 TD04L-12T. Dmucha przyzwoicie, tylko WG chyba powoli wysiada, powyżej 6tyś rpm łapię overboosta 0,7b (kiedyś trzymało 0,62). Więc wygląda na to, że takie małe śmigiełko jak 12T nadmucha do D16Z6 spore ilości powietrza :cool:
Tylko właśnie, nadmuchać nadmucha, ale gryzie mnie to "L". W sumie wąskie gardło, ale czy byłby jakikolwiek sens wywalić to turbo i wsadzić np TD04HL-13T/G? Na pewno później by zaczynało dmuchać. Ale to w sumie nic złego...
Warto się bawić? Czy puknąć się w czoło i nie psuć? ;)
Hmm... Podobno jest dwie wersje: TD04L-12T-8.5 i TD04L-12T-6. Tylko po czym rozgryźć które to moje może być... Volvo-wskie turba jakoś specjalnie dobrze poopisywane nie są...
Mam u siebie w Z6 TD04L-12T. Dmucha przyzwoicie, tylko WG chyba powoli wysiada, powyżej 6tyś rpm łapię overboosta 0,7b (kiedyś trzymało 0,62). Więc wygląda na to, że takie małe śmigiełko jak 12T nadmucha do D16Z6 spore ilości powietrza :cool:
Tylko właśnie, nadmuchać nadmucha, ale gryzie mnie to "L". W sumie wąskie gardło, ale czy byłby jakikolwiek sens wywalić to turbo i wsadzić np TD04HL-13T/G? Na pewno później by zaczynało dmuchać. Ale to w sumie nic złego...
Warto się bawić? Czy puknąć się w czoło i nie psuć? ;)
Hmm... Podobno jest dwie wersje: TD04L-12T-8.5 i TD04L-12T-6. Tylko po czym rozgryźć które to moje może być... Volvo-wskie turba jakoś specjalnie dobrze poopisywane nie są...