Limbo
25-03-07, 04:19
Witam!
Jakby nie było już użyłem opcji "szukaj" ale mimo to chciałes się upewnić żeby niczego nie zepsuć!
Od jakiegoś tygodnia moja Hania zaraz po odpaleniu (obojętnie czy silnik jest zimny czy nie) ma jedynie około 700 obrotów (czasami poderwie się na okolo 900) i lekko sobie drga w ten sposób że jak ruszam z miejsca to trochę nią szarpie.
Wyczytałem że reset (przez ściągnięcie ujemnego z akumulatora na około 2 minuty) a następnie nauka (odpalenie, poczekanie na wolnych obrotach do momentu aż wentylator się włączy a potem wyłączy, zgaszenie silnika, potem zapalenie silnika i jazda np po mieście około 25 minut) powinno rozwiązać problem?????
Ps. Po jakim czasie od momentu wyłączenia silnika (po tym jak wyntylator juz sie wylaczy) można odpalic ponownie i jechac na dalszą nauke na miasto??
Chyba nie muszę regulować obrotów tą śruba na przepustnicy?? Wystarczy reset i nauka czy jak?? Zżera mnie już ciekawość:(
Proszę o pilną pomoc bo chciałbym sięz rana od razu za to zabrać by problem miec z głowy :speszony:
[ Dodano: Nie 25 Mar, 2007 ]
PS jeszcze chciałem dodać że mam Hondę Civic Vgen 1.5 90km i zawsze obroty wynosily 1500 bo ssanie się włączało i po jakiejś chwili spadało na 1000 i wszystko było ok a ten problem mam od nie dawna czyli od około tygodnia.
[ Dodano: Nie 25 Mar, 2007 ]
Do wykonania resetu trzeba wyciagnac tylko bezpiecznik, czy tylko wystarczy zdjac kleme ujemną, a może obydwie rzeczy wykonać??Co będzie lepsze?? Jeśli jednak bezpiecznik to wiem że 7.5 ale gdzie on sie znajduje??To ją te bezpieczniki w okolicy "pod kierownicą". Troche dużo tych pytań zadaje ale prosze o wyrozumiałośc bo serio chce sie pozbyc problemu z tymi obrotami a nie wiem do końca co i jak. POMOCY :(
Jakby nie było już użyłem opcji "szukaj" ale mimo to chciałes się upewnić żeby niczego nie zepsuć!
Od jakiegoś tygodnia moja Hania zaraz po odpaleniu (obojętnie czy silnik jest zimny czy nie) ma jedynie około 700 obrotów (czasami poderwie się na okolo 900) i lekko sobie drga w ten sposób że jak ruszam z miejsca to trochę nią szarpie.
Wyczytałem że reset (przez ściągnięcie ujemnego z akumulatora na około 2 minuty) a następnie nauka (odpalenie, poczekanie na wolnych obrotach do momentu aż wentylator się włączy a potem wyłączy, zgaszenie silnika, potem zapalenie silnika i jazda np po mieście około 25 minut) powinno rozwiązać problem?????
Ps. Po jakim czasie od momentu wyłączenia silnika (po tym jak wyntylator juz sie wylaczy) można odpalic ponownie i jechac na dalszą nauke na miasto??
Chyba nie muszę regulować obrotów tą śruba na przepustnicy?? Wystarczy reset i nauka czy jak?? Zżera mnie już ciekawość:(
Proszę o pilną pomoc bo chciałbym sięz rana od razu za to zabrać by problem miec z głowy :speszony:
[ Dodano: Nie 25 Mar, 2007 ]
PS jeszcze chciałem dodać że mam Hondę Civic Vgen 1.5 90km i zawsze obroty wynosily 1500 bo ssanie się włączało i po jakiejś chwili spadało na 1000 i wszystko było ok a ten problem mam od nie dawna czyli od około tygodnia.
[ Dodano: Nie 25 Mar, 2007 ]
Do wykonania resetu trzeba wyciagnac tylko bezpiecznik, czy tylko wystarczy zdjac kleme ujemną, a może obydwie rzeczy wykonać??Co będzie lepsze?? Jeśli jednak bezpiecznik to wiem że 7.5 ale gdzie on sie znajduje??To ją te bezpieczniki w okolicy "pod kierownicą". Troche dużo tych pytań zadaje ale prosze o wyrozumiałośc bo serio chce sie pozbyc problemu z tymi obrotami a nie wiem do końca co i jak. POMOCY :(