Zobacz pełną wersję : D14Z4 20k PLN
SWAP na B18C4 lub C6 ?
Turbina do 400 KM
Kolektor pod turbo
Katalizator sportowy
Komp AEM
Strojenie HAMA
?
Chce około 300-350 KM
20 kola moze byc w sam raz. zmien aema na hondate.
SWAP na B18C4 lub C6 ?
Turbina do 400 KM
Kolektor pod turbo
Katalizator sportowy
Komp AEM
Strojenie HAMA
?
Chce około 300-350 KM
co to jest HAMA ? chodzilo Ci o strojenie na hamowni MAHA ? :aloha:
20 tysi nie styknie z AEM-em - zmien na Hondate tak jak Pati pisze.
[ Dodano: Sob 24 Mar, 2007 ]
Katalizator sportowy
a to co to jest ???
wogole jakos wypisane to jest jakby ktos chciał sie pochwalić lub w chwili uniesienia sobie wypisał liste zyczen :>
jak sie ma wypisywanie katalizatora przy takim projekcie? a gdzie reszta gratów pod turbo... nie dość że troche z dupy wypisane, to jeszzcze mogłes sobie poczytać topic rikoo ktory tez jakąś pule chciał przeznaczyć na modyfikacje i wtedy byś wiedział co i jak
a nie lepiej swap na jakieś 2.0 czy 2.2 ... będzie w co dmuchać :agent:
wogole jakos wypisane to jest jakby ktos chciał sie pochwalić lub w chwili uniesienia sobie wypisał liste zyczen :>
jak sie ma wypisywanie katalizatora przy takim projekcie? a gdzie reszta gratów pod turbo... nie dość że troche z dupy wypisane, to jeszzcze mogłes sobie poczytać topic rikoo ktory tez jakąś pule chciał przeznaczyć na modyfikacje i wtedy byś wiedział co i jak
Nie lista życzeń tylko pytam, bo jak mam wydać tyle kasy to wole spytać o opinie! Po coś jest to forum, a nie pytam kolejny raz jaki olej wlać czy o falowanie obrotów. Już np. wiem że hondata jest lepsza od AEM.
A te 2.0 lub 2.2 to z jakiego auta żeby pasowało??
Nie lista życzeń tylko pytam, bo jak mam wydać tyle kasy to wole spytać o opinie! Po coś jest to forum, a nie pytam kolejny raz jaki olej wlać czy o falowanie obrotów. Już np. wiem że hondata jest lepsza od AEM. to najpierw poczytaj na forum, poszukaj a znajdziesz, bo takie plany to ma 8 klubowiczów na 10, i co drugi pytał o to na forum
prelude, accord :)
A trzeba przy tym coś rzeźbić, czy będzie pasować ?
A trzeba przy tym coś rzeźbić, czy będzie pasować ?
taaa... wkadasz i jezdzisz :bicie:
człowieku, zadaj sobie trudu i poszukaj na forum... jak tobie (osobie zainteresowanej) niechce się szukac, to z jakiej racji ma sie chciec pisać komus kto wie a zainteresowany twoim swapem nie jest ... bys sobie zadał trudu i poszukał osob, ktore swapowały silniki czy to Tomac, czy Romi, czy Kosiniak, czy Szymon Septic czy 500 innych osob
w sumie to co piaty temat to swap w dziale nasze auta, zapytaj wlasicicela na pw co i jak... poszukaj na forum (jest taka opcja) wszystkiego związanego ze swapem
http://www.civicklub.pl/fi/search.php?mode=results
http://www.civicklub.pl/fi/search.php?mode=results
zadaj sobie troche trudu i nie zachowuj sie jak dziecko
zaraz, zaraz....
Nie pytam o szczegóły tylko czy trzeba rzeźbić, bo nie chce nic przerabiać.
Chce kupić komplet do swapa i poprostu przerzucić, potem dać dmuchawkę.
Potrafie korzystać z szukajki i staram się to robić.
[ Dodano: Pon 26 Mar, 2007 ]
:bicie:
to ja ci odpowiem bez rzezbienia nic nie zrobisz :d
jak wezme b18 od jakiegoś 5D, to nie ma tam chyba za dużo roboty? Nie ważne o tym to już doczytam. W każdym razie jak przy 2.0/2.2 jest dużo przerabiania to odpada.
W każdym razie jak przy 2.0/2.2 jest dużo przerabiania to odpada.
bardzo duzo !!
bardzo duzo !!
i oto chodziło thx
Szczerze proponuje zmienić auto będzie łatwiej...
Jeżeli ta opcja odpada to B18C4 + Turbo
Rozumiem że zawias i hamulce są juz na to przygotowane...
Hamulce tak, zawias w toku. Chyba się jednak zdecyduje na d16. Trochę tańszy więc będzie można jeszcze zakuć.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.