Zobacz pełną wersję : Swap K20A2 do EJ9
Witam, jako, że w internecie znalazłem sporo ofert sprzedaży silnika K20A2 na swap i mam pytanie, mianowicie niby jest tam wszystko , ale nie trzeba być znawcą, żeby wiedzieć, że nie podejdzie to P&P do EJ9 :) Powiedzmy, że silnik jest zdrowy. Co jeszcze prócz robocizny będę musiał wliczyć w koszta (chodzi mi tylko i wyłącznie o sam swap, a temat hebli, itp pomijam - narazie), żeby przeprowadzić taki swap. Najchętniej usłyszałbym co mają do powiedzenia osoby, które taki swap zrobiły.
-customowe Łapy (np innovate)
-customowe półosie
-mechanizm dźwigni zmiany biegów + cięgna
-customowy kolektor wydechowy,
-pompa paliwa + listwa paliwowa + regulator ciśnienia paliwa
-rzeźba z wiązką.
-Chłodnica + wiatrak + odpowiednie węże
Jak jeszcze o czymś zapomniałem to niech ktos dopisze.
Ogólnie jest to od groma kasy.
Jak pomijasz temat hebli i zawieszenia to nie za dobrze. Przodem będziesz chyba szurał po ziemi na seryjnym/słabym zawiasie po wsadzeniu k20. Poza tym pamiętaj, że rozpędzić to zawsze można mając nawet 1.3, ale z wyhamowaniem na czas może już być problem.
podsumowując. chcesz zrobić na gotowe to bez 20tys nie podchodź nawet... a w rzeczywistości będzie jeszcze sporo drożej.
heble będą z ITRa najprawdopodobniej, a zawias będzie gwintowany (BC albo coś w tym stylu), napisałem, że pomijam bo to jest dużo mniej skomplikowana sprawa niż swap silnika, ale oczywiście jest to bardzo ważna rzecz, ważniejsza niż sam silnik (bezpieczeństwo) :)
Tu są zestawy:
http://k-tuned.3dcartstores.com/Swap-Packages_c_42.html
Od 1,5k do 3k $.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.