Zobacz pełną wersję : SWAP JAKI WYBRAć
WITAM MAM CIVIC-A EJ9 CHCE W NIM WYMIENIć SILNIK BO D14 JEST ZA SłABY.CO WYBRAć D16Z9 LUB JAKI MI RADZICE ABY MOJA HONDA JEZDZIłA JAK HONDA I GDZIE NAJLEPIEJ KUPIć ZESTAW ABY COś TAKIEGO ZROBIć POZDRAWIAM.
Panowie, pozwólcie, że się podepnę pod temat, ponieważ jest to opcja raczej mało prawdopodobna, ale zapytam:
Czy możliwe by było u mnie przeswapowanie silnika z serii B18 lub B16?
Chodzi aby przy tym zachować napęd na 4 koła. Ale zaś skrzynia z serii D nie podejdzie do B, więc czy jest jakaś możliwość?
a co z hamulcami bo ja mam bembny z tyłu? nie będą za słabe do silniką o takiej mocy
Chodzi aby przy tym zachować napęd na 4 koła. Ale zaś skrzynia z serii D nie podejdzie do B no wlasnie sam sobie odpowiedziales
jesli nie chcesz tracic awd to tylko dmuchawka
CO WYBRAć D16Z9 LUB JAKI MI RADZICE ABY MOJA HONDA JEZDZIłA JAK HONDAi tak jezdzi jak honda ... silnik to nie wszystko liczy sie kierowca ... d16z9 to minimum i osiagowe i $$ dalej to juz WIECEJ $$$$ ale i KM/Nm .... wiec odpowiedz sobie ile chesz wydac na to .. napisz i wtedy cos sie wymysli
[ Dodano: Nie 18 Mar, 2007 ]
a co z hamulcami bo ja mam bembny z tyłu? nie będą za słabe do silniką o takiej mocy jesli juz tak po calosci to proponuje kupno uzywanego vti i masz 160KM w seriii i wszystko co trzeba dookola
wszystkie hamulce sa za slabe ... kazdy chcialby miec lepsze lecz cena 4, 6 czy 8 tloczkowych zaciskow sa masakryczne
........ zalozysz tacze np 262mm i powinno byc cacy a tylnie bebny oki .... ach ten reczny :afro:
[ Dodano: Nie 18 Mar, 2007 ]
tak reasumujac Efyr ............ chcac spelnic twoje marzenia .... jakies minimum 4,000 na zalozenie TURBO i bedziesz mial ~170KM :piwo2:
chcę wydać tak do 3500
to Z6
a w przypadku Efyr-a to niemozna cos pokombinowac z CRV-ki aby skrzynie z 4 butami zalozyc i np. do tego b16 lub b18 to swap moze by byl mozliwy :D?
macie jakiś namiar gdzie można kupić taki silnik macie może jakiegoś pewnego sprzedawcy?
macie jakiś namiar gdzie można kupić taki silnik macie może jakiegoś pewnego sprzedawcy?
maciekxxx, czyli dział giełdy, komercyjna!
Efyr możesz zrobić zdjęcie auta od spodu? Chciałbym zobaczyć jak wygląda tam podłoga, sedan chyba nie różni sie zbyt od coupe, może u siebie bym kiedyś zapodał jakieś 4x4 z b18c4 :)
ciekaw jestem tylko jak by to przeniesienie napedu by wtrzymalo i jak polaczyc to z b18
Efyr możesz zrobić zdjęcie auta od spodu?
A prosze Cię bardzo:
http://img70.imageshack.us/img70/3906/img4665ri8.th.jpg (http://img70.imageshack.us/my.php?image=img4665ri8.jpg)http://img70.imageshack.us/img70/1913/img4653fu9.th.jpg (http://img70.imageshack.us/my.php?image=img4653fu9.jpg)http://img260.imageshack.us/img260/8683/img4654ls5.th.jpg (http://img260.imageshack.us/my.php?image=img4654ls5.jpg)http://img70.imageshack.us/img70/6713/img4661wy9.th.jpg (http://img70.imageshack.us/my.php?image=img4661wy9.jpg)http://img70.imageshack.us/img70/4604/img4662ko1.th.jpg (http://img70.imageshack.us/my.php?image=img4662ko1.jpg)
Pewnie standardowy sedan zbytnio się nie różni, ale wydaje mi się, że u mnie jest specjalnie jeszcze wygospodarowane miejsce na wał i tylni mechanizm.
Wydaje mi się, że w innych sedananach jest normalna zapasówka np. a u mnie dojazdówka. Zbiornik paliwa też chyba mniejszy, do tego auto jest wyższe.
Ciekawe tylko jak taki napęd by sobie radził z większą mocą...a zwłaszcza momentem dmuchawki.
No widze miejsca miejsca jest tam dużo więcej niż w zwykłym sedanie...
W CRV-kach były chyba silniki serii B? Może sie myle. Jakby coś takiego zeswapować?? No i tak jak mówicie ciekawa jest sprawa wytrzymałości takiego napędu.
są całkiem inne sanki tylnego zawieszenia. jka chcesz bez wiekszych kombinacji Bserie, to skrzynia z CRV 4x4 i pokombinować z mocowaniami wału.
A takie pytanie, bo odnosze wrażenie, że oprócz B20Z1 w CR-V był montowany K20A, tylko chyba jakiś słabszy.
Jest to prawda?
Ps z tym swapowaniem to raczej baardzo daleka przyszłośc jak coś :speszony:
bylo chyba k20a3. taki pociotek z us civica si.
ludzie ratunku mam problem chce sobie teraz kupić hondę civic 1991-1995 najlepiej z silnikiem 1.6 vtec czy możecie mi coś wiecej powiedzieć o tym samochodzie jaki symbol silnika kupić żeby było na pełnej elektryce z góry dziękuje
Skoro wiesz, ze chcesz 1.6 vtec, to D16Z6, nie wiem o co Ci chodzi
Niestety, oznaczenia nie są jednoznaczne. Te topowe to EX dla rynku USA i ESi dla Europy. Ale były też wersje limitowane, jak np. Pro-tec w coupe LSi.
protec były 1.5 jak i 1.6, ale głównie na germanie.
mam pytanie odnośnie tematu jaki wybrać silnik jaka jest różnica pomiędzy silnikiem d16z6 a D16Y2?klient co sprzedaje silniki twierdz że y2 to jest nowszy model z6 i jaką skrzynie zastosować s20 czy s40? bo ja seryjnie mam s40.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.