SDH
20-05-11, 12:04
Witam.Postaram się krótko opisać mój problem i zadam parę pytań:)
Mam problemy z odpaleniem auta.Problem nie występuje często ale jest dla mnie irytujący. Stało się tak po wymianie przepustnicy. Przed wymianą falowały mi obroty.Gdy założyłem drugą problem znikną, ale za to pojawił się z odpalaniem. Wydaje mi się że czasem dostaje za mało paliwa na odpalenie. Przekręcę klucz cofnę i drugi raz przekręcę i odpala normalnie.
Pytania:
1. Gdy odpalam auto obroty wchodzą na 1500 i potem spadają do 900/1000. Czy tak powinno być?
2. Czym jest spowodowane duszenie/dławienie się silnika podczas wciśnięcia gazu na drugim biegu? Nie występuje to często, ale występuje i zastanawia mnie.
3.Czy może być to spowodowane tym że nie mam rezonatora powietrza i zwężki?
To co zrobiłem i wymieniłem.
- filtr: powietrza i paliwa
- wyczyściłem krokowy
- wyczyściłem świece
Silnik D15b2
Mam problemy z odpaleniem auta.Problem nie występuje często ale jest dla mnie irytujący. Stało się tak po wymianie przepustnicy. Przed wymianą falowały mi obroty.Gdy założyłem drugą problem znikną, ale za to pojawił się z odpalaniem. Wydaje mi się że czasem dostaje za mało paliwa na odpalenie. Przekręcę klucz cofnę i drugi raz przekręcę i odpala normalnie.
Pytania:
1. Gdy odpalam auto obroty wchodzą na 1500 i potem spadają do 900/1000. Czy tak powinno być?
2. Czym jest spowodowane duszenie/dławienie się silnika podczas wciśnięcia gazu na drugim biegu? Nie występuje to często, ale występuje i zastanawia mnie.
3.Czy może być to spowodowane tym że nie mam rezonatora powietrza i zwężki?
To co zrobiłem i wymieniłem.
- filtr: powietrza i paliwa
- wyczyściłem krokowy
- wyczyściłem świece
Silnik D15b2