dziadzia
07-03-07, 21:23
Witam wszystkich serdecznie,ponieważ jest to mój pierwszy post.
Hanie mam od Maja ub. roku, natomiast internet dopiero od kilku dni.
Auto jest z Niemiec z końca 95 r. VTEC-E
Objaw mam taki jakby nie puszczał imobilaizer-Wytłumacze jak to u mnie jest.
Na rynku Niemieckim fabrycznie był montowany(w tamtym czasie)na kolumnie kierownicy tuż poniżej stacyjki.Przy kluczyku jest dodatkowy wisiorek.Normalne polega to na przyłożeniu wisiorka do wystającej części ,gaśnie dioda ,przekręcam kluczyk zapalają się WSZYSTKIE kontrolki ,słychać pompe paliwa(przez chwilkę)i odpalam.teraz mimo gaśnięcia diody imobilaizera nie słychać pompy paliwa i nie zapala się lampka ECONO
Po kolei:Pojechałem rano na działke (25km. od domu)zmieniłem na nowy akumulator,następnie skasowałem kontrolkę SRS(znalazłem tutaj wczoraj jak można to zrobić)
odpaliłem na chwilkę auto-wszystko OK.Koło obiadu szykuje sie do domu a tu GUZIK nie pali-
objaw jak wyżej.Odłączyłem akumulator na 1,5 godz. nic nie dało.Okazją przyjechałem do domu-wertuje cały czas forum i dalej nie wiem co robić.Będe bardzo wdzięczny za jakiekolwiek rady ,sugestie,wogóle jakąkolwiek pomoc.
[ Dodano: Czw 08 Mar, 2007 ]
Witam wszystkich ponownie.
Wczorajsze wertowanie manuala do 1,30 w nocy i dzisiejsza walka z moją Hanią, zakończyła się zwycięstwem z mojej strony.
Nie bedę się rozpisywał co po kolei sprawdzałem i jak to robiłem-powiem tylko,że bezpośrednią i zarazem jedyną przyczyną był WYłąCZNIK BEZWłADNOśCIOWY-służy on do odcinania paliwa przy uderzeniu(stłuczka,wypadek)
Nie mam pojęcia jak to się stało,że wyłącznik ten "zaskoczył" ale teraz cieszę się,że bez nakładów finansowych udało mi się naprawić auto.
Pozdro dla wszystkich.
Hanie mam od Maja ub. roku, natomiast internet dopiero od kilku dni.
Auto jest z Niemiec z końca 95 r. VTEC-E
Objaw mam taki jakby nie puszczał imobilaizer-Wytłumacze jak to u mnie jest.
Na rynku Niemieckim fabrycznie był montowany(w tamtym czasie)na kolumnie kierownicy tuż poniżej stacyjki.Przy kluczyku jest dodatkowy wisiorek.Normalne polega to na przyłożeniu wisiorka do wystającej części ,gaśnie dioda ,przekręcam kluczyk zapalają się WSZYSTKIE kontrolki ,słychać pompe paliwa(przez chwilkę)i odpalam.teraz mimo gaśnięcia diody imobilaizera nie słychać pompy paliwa i nie zapala się lampka ECONO
Po kolei:Pojechałem rano na działke (25km. od domu)zmieniłem na nowy akumulator,następnie skasowałem kontrolkę SRS(znalazłem tutaj wczoraj jak można to zrobić)
odpaliłem na chwilkę auto-wszystko OK.Koło obiadu szykuje sie do domu a tu GUZIK nie pali-
objaw jak wyżej.Odłączyłem akumulator na 1,5 godz. nic nie dało.Okazją przyjechałem do domu-wertuje cały czas forum i dalej nie wiem co robić.Będe bardzo wdzięczny za jakiekolwiek rady ,sugestie,wogóle jakąkolwiek pomoc.
[ Dodano: Czw 08 Mar, 2007 ]
Witam wszystkich ponownie.
Wczorajsze wertowanie manuala do 1,30 w nocy i dzisiejsza walka z moją Hanią, zakończyła się zwycięstwem z mojej strony.
Nie bedę się rozpisywał co po kolei sprawdzałem i jak to robiłem-powiem tylko,że bezpośrednią i zarazem jedyną przyczyną był WYłąCZNIK BEZWłADNOśCIOWY-służy on do odcinania paliwa przy uderzeniu(stłuczka,wypadek)
Nie mam pojęcia jak to się stało,że wyłącznik ten "zaskoczył" ale teraz cieszę się,że bez nakładów finansowych udało mi się naprawić auto.
Pozdro dla wszystkich.