PDA

Zobacz pełną wersję : Co może być powodem 'mulenia' auta?



error
07-03-07, 16:09
Jestem posiadaczem Hondy Civic d15b7, auto zostało sprowadzone z Belgii. Zakupiłem je w Polsce od sąsiada. Auto sprawowało się dobrze, płynnie jechało, dobrze przyspieszało, lecz teraz oczuwam pewną wątpliwość co do jego przyspieszania, a także redukcji biegów.
Sprawa jest następująca:: auto tak jakby 'muli', najbardziej jak zrzuce z 3 biegu na bieg 2. Moim zdaniem powinno być odczuwalne ze auto przyspiesza, natomiast ono robi to powolniej niż na początku (po zakupieniu auta) Czasami bywa tak, iż auto przyspiesza dosyc dynamicznie, żywo, lecz bywają i takie dni ze niestety powoli:( bardzo mnie to martwi i nie wiem czym to może być spowodowane. Pytałem ludzi lecz nic mi nie powiedzieli co mogłoby pomóc. Wyciągałem już bezpiecznik od komputera i raczej nie przyniosło to żadnych efektów. Czy może to być przyczyna kolektora wydechowego??
Jest jeszcze jedna rzecz, jak idą kable zaplonowe do Świec, 1 kabel od świecy był suchy, natomiast 2,3,4 są mokrawe, czy tak powinno być, wydaje mi sie ze dostaje sie jakos olej z głowicy.

Proszę o rady co powinienem najpierw zacząć robić bo nie moge sobie z tym wszystkim poradzić. Za jakiekolwiek wskazówki i odpowiedzi bardzo dziękuje:)

Holek1984
07-03-07, 16:53
Chłopie uzyj opcji szukaj... takie tematy sa co chwile... - sprawdz uszczelke pod głowica, swiece, filtr powietrza, ew pozbadz sie kata..., sprawdz sonde lambda, mozesz zrobic restet kompa i uzyj opcji SZUKAJ !!

error
07-03-07, 17:26
dobra mówisz użyj opcji szukaj, to podaj mi słowo ja sobie wpisze i sobie poszukam, a nie odrazu złościsz sie na mnie :) jak juz wspominałem reset robilem, filtr powietrza wymieniony.

-=MARIO=-
07-03-07, 18:08
sprawdz czy kable nie maja przebicia, swiece dawno wymieniales?

Kosciech
07-03-07, 19:31
Zdejmij kopułkę aparatu zapłonowego i zobacz czy w aparacie nie ma oleju. Moje D16z6 sie zmuliło i nie wiedziałem co jest grane. Okazało się, że w aparacie jest olej i zalane są te czujniki w środku.

error
07-03-07, 20:11
czyli z tego co piszecie, moim zadaniem jest sprawdzenie aparatu zapłonowego, oraz sprawdzenie świec. Świec nie wymieniałem od zakupu auta.

Dostałem prywatną wiadomość od kolegi z civic klubu i napisał że wina może być też w układzie wydechowym, mam 2 rury podłączone do 1 tłumika i może następować zwrot spalin i to moze zapychac. Ile w tym prawdy nie wiem.

I jeszcze co myślicie o tym oleju w kablach przy świecy?? Jak wyciągam kable z danej komory to prócz 1-wszej , we wszystkich innych znajduje sie olej.

Holek1984
07-03-07, 21:43
Nie złoszcze sie tylko temat mulania auta jest dosyc popularny :))

[ Dodano: Sro 07 Mar, 2007 ]
A i jeszcze jedno sprawdz poziom oleju i sprawdz czy czasem olej nie miesza sie z płynem chłodniczym (jesli tak sie dzieje tzn ze uszczelka pod głowica jest walnieta)

error
07-03-07, 21:55
wiesz jest dosyc popularny temat mulenia auta, ale jak sie szuka uwierz ze znajdziesz wszystko czyli nic:) a ja chciałbym sie konkretnie dowiedziec bo musze wyeliminować usterki.

Holek1984
07-03-07, 22:59
no to sprawdzaj po kolei - filtr powietrza - jak brudny to zmien, swiece itd

error
07-03-07, 23:03
i tak zrobie:) filter już sprawdzilem dzisiaj i mam zgłowy:) udalo mi sie kupić kable z d16z6 za 30zł, za niedługo powinny dojść. Później zamierzam wymienić świece, A jak mam zobaczyć czy uszczelka z kolektora jest niedobra?? i czy samemu to stwierdze??