PDA

Zobacz pełną wersję : predkosc maksymalna130



longer
01-03-07, 15:05
jestem posiadaczem hondy civic 1,5 16v na mono wtrysku. praktyczne do 3biegu ładnie idzie zamyka sie obrotomiez wbijam 5 rozpedza sie do 130 w porywach wiatru:)niewiem czy to moze byc wina filtra powietrza czy filtra paliwa jeżdze na vervie98 Pomocy

novak
02-03-07, 01:08
Jeżeli to silnik D15B2 , to ma dual point , czyli podwójny wtrysk. A jeżeli chodzi o prędkość maksymalną , to zacznij właśnie od takich rzeczy jak filtr powietrza i paliwa , ale to dziwne , że na pierwszych 3 biegach zamykasz obrotomierz , a na 5 nie możesz?? Jeżeli tak jest , to raczej nie jest błąd kompa , ani nic z tych rzeczy. Zacznij od podstawowych rzeczy , to jest raczej dobra droga. Pozdrawiam.

waluszek
02-03-07, 11:41
A nei miałeś przypadkiem robionego paska rozrządu bo jak dla mnie to o 1 zabek źle ustawiony pasek

nogood
02-03-07, 12:57
radzę wymienić przewody WN w pierwszej kolejności

tehCleaner
02-03-07, 19:16
A nei miałeś przypadkiem robionego paska rozrządu bo jak dla mnie to o 1 zabek źle ustawiony pasek


niemożliwe:P

jedź do mechanika nich Ci sprwdzi cisnienie w cylindrach:)

pozdro!!


//wczoraj było 170km/h na 4 biegu (b15a2):D

sailence
05-03-07, 00:41
miałem podobnie, nie szedł powyżej 140km/h, po wymianie paska rozrządu i napinacza i regulacji zapłonu prędkość maksymalna podniosła się do bliżej nieokreślonej :) bo przy 175km/h skończyła mi się droga :)

Lcfr
08-03-07, 16:49
przyczyn moze byc wiele....
od zaniedban (filtry powietrza/paliwa itd/brak regulacji zaworów...)
po błedy (złe ustawienie paska)

na pewno trzeb sprawdzic wszystko...
bo d15b2 jeździ nawet do 200-205 km/h...

Grześ Jagielski
02-04-07, 22:19
ja mam taki sam problem tyle ze mój civic ma silniczek 1.3 16V i nie jedzie wiecej jak 140 kilosów. na czwartym biegu rozpedza sie do 130 wbijam 5 i......nic :/ 140 i koniec.
pasek mialem wymieniany jeszcze w niemczech bo auto sprowadzone. filtr powietrza wyglada na dobry ;) moj mechanik powiedział ze może to być wina gażnika i zeby przeszlifowac mu doloy zeby podawal wiecej powietrza. nie mam pojecia co robic :(

Jowita
22-04-07, 22:48
u mnie jest to samo silnik 1300 16V, rozrząd był zmieniony 2 miesiące temu ale auto jedzie max 140km/h jednak jest to nowy nabytek i nie wiem jak powinno być...

Grześ Jagielski
29-04-07, 17:47
znalazłem wysmienitego gościa od Hond. zna każdą śrubke. ustawiał mi zawory i takie tam inne pierdoły. ja też mam świeży rozrząd i gościu mi powiedział ze jest przestawiony o jeden ząbek. po weekendzie majowym bedziemy go przestawiac wiec napisze czy coś dało.

lasic19
30-05-07, 23:42
Ja mam 1.5 16V w wersji amerykanskiej i jezdzi 145km/h podobno tak juz maja amerykance

Lcfr
31-05-07, 17:06
Ja mam 1.5 16V w wersji amerykanskiej i jezdzi 145km/h podobno tak juz maja amerykance

nie maja tak..... ;/

lasic19
31-05-07, 22:17
moj wujek kiedys tez mail civica wersji amerykanskiej i jezdzil 150 i nie chcial wiecej podobno maja jakas blokade

[ Dodano: Czw 31 Maj, 2007 ]
a w skrzyni automatycznej nie chce jechac wiecej niz 145km/h i na 4biegu ma 4tys obrotow

tehCleaner
01-06-07, 23:07
gówno prawda.. tez mam ameryskańska wersje civca d15b2 i 170 to mam na 4 biegu...;p

pozdro.

Lcfr
02-06-07, 22:00
w kompie jest blokada na 185KM/h

kubot87
07-06-07, 00:15
mialem podobnie w swoim poprzednim civicu 5 gen 1.5 ten sam silni tylko ze powyzej 150 nie szlo na 5tce
wypieprzylem katalizator i problemu juz nie bylo :d

lu_pa
25-11-07, 19:03
Witam. W moim D13B2 występuje podobny problem na gazie to prawie jak maluch przyspiesza troszkę lepiej na benzynie, na moje oko to jak by coś z zapłonem(całość) było nie tak mam nowe świece i nic to nie dało a dalsze dłubanie na chybił trafił to spore koszty. Czy ktoś wie co z tym zrobić?? :aloha:

Tiolemsizetjukej
17-01-08, 10:23
lasic19 napisał/a:
Ja mam 1.5 16V w wersji amerykanskiej i jezdzi 145km/h podobno tak juz maja amerykance


nie maja tak..... ;/

w wersjach amerykańskich czasem występowała blokada na 145km/h



bo d15b2 jeździ nawet do 200-205 km/h...

seryjna raczej nie... :speszony:

Lcfr
17-01-08, 11:58
lasic19 napisał/a:
Ja mam 1.5 16V w wersji amerykanskiej i jezdzi 145km/h podobno tak juz maja amerykance


nie maja tak..... ;/

w wersjach amerykańskich czasem występowała blokada na 145km/h
heh
mówie nadal ze nie mają tak wg mnie
w amerykankach/canadyjkach była blokada(poprzez ECU) na 180km/h (choc licznik czasem wskazywał 190-195)
jeżeli piszesz, że mają blokade na 145km/h to możesz to jakoś podeprzeć faktami ??
skąd wytrzasnąłeś te 145km/h ??




bo d15b2 jeździ nawet do 200-205 km/h...
seryjna raczej nie... :speszony:
miałem seryjne d15b2 4gen
jechałem nim 205 km/h licznikowe
auto beż żadnego tuningu bo to dawne czasy były
więc wiem co pisze.

Tiolemsizetjukej
17-01-08, 13:26
jeżeli piszesz, że mają blokade na 145km/h to możesz to jakoś podeprzeć faktami ??

ojciec mial wiele aut podczas pobytu w stanach i wiekszosc japonczykow miala blokade. dla mnie to fakt, innych nie mam.


4gen mówiłem o 5genie bo takim jezdzilem i leciał maksymalnie 180km/h

Lcfr
17-01-08, 13:37
musiałoby to być ograniczenie poprzez ECU a nie słyszałem o takim ECU
poza tym (moim zdaniem) ;) 145km/h to troszke mało chyba...

a co do mowy o genach to piszemy o 4 od początku ze względu chociażby na dział w którym znajduje się temat....

Tiolemsizetjukej
17-01-08, 13:40
145km/h to troszke mało chyba...

dla nas Polaków to mało... wbrew pozorom niewielu ludzi jeździ tam szybciej po autostradach. mysle ze takie ograniczenie jest wprowadzone ze względów bezpieczeństwa.

co do gen, to sorry za pomylke :agent:

Magdolka
25-01-08, 00:35
Ktos juz wie co z tym paskiem? Bo mialam tak samo ze przed wymiana rozrzadu pedzila duzo szybciej niz teraz po wymianie w moim 1,3 . Jak to sprawdzic czy rozrzad dobrze ustawiony i ew samemu to poprawic bo nie che biegac z tym do mechanika za ktorego i tak duzo zaplacilam zeby dodatkowo placic za 1 zabek bo teraz nie poprawi mi tego gdyz jezdze juz 3 miesiace po wymianie rozrzadu

Lcfr
25-01-08, 10:46
Ktos juz wie co z tym paskiem? Bo mialam tak samo ze przed wymiana rozrzadu pedzila duzo szybciej niz teraz po wymianie w moim 1,3 . Jak to sprawdzic czy rozrzad dobrze ustawiony i ew samemu to poprawic bo nie che biegac z tym do mechanika za ktorego i tak duzo zaplacilam zeby dodatkowo placic za 1 zabek bo teraz nie poprawi mi tego gdyz jezdze juz 3 miesiace po wymianie rozrzadu
sprawdzic można samemu - tylko nie wiem czy się znasz tyle
wszystkie dane znajdziesz w manualu-łacznie z rysunkiem znaków

a co do mechanika to jak zrobił źle to powinien poprawic...

Magdolka
25-01-08, 12:46
No tak powinien poprawic ale jezdze z tym juz na tyle dlugo ze prawdopodobnie mnie nawet nie pamieta a rachunek sie gdzies zapodzial wiec nie mam dowodu :/ postaram sie sprawdzic samodzielnie, a jezeli jest zle to ciezko to przestawic? moze ktos z rodzinki to zrobi albo i sama sie zajme tym

Lcfr
25-01-08, 15:46
sprawdz lampą czy zapłon daje sie ustawic dokładnie...
bedzie wiadomo czy coś jest przestawione

Roslina
23-05-08, 22:15
Podlacze sie pod temat. Chociaz to nie do konca moj dzial ale nie chce zakladac nowego watku.
Mam D15Y5 - czyli skrzynia CVT. Jak kupilem ja w Reichu to na autostradzie szla 195km/h. Teraz po paru modyfikacjach takich jak:
wkladka KN, zdjety rezonator, wywalony kat, koncowy tlumik Ulter, kolektor 4-2-1, Hania pojechala mi 175km/h i ani grama wiecej. Od 0km/h zbiera sie jak marzenie i tnie jak glupia do 170km/h i koniec dalej nie jedzie.
Przewody WN kupilem nowe poltora roku temu, tak samo jak swiece. Mam wieksze kola niz wtedy 15/195/60 ale to chyba nie to.

arekwu
25-06-08, 09:45
ja mam taki sam problem tyle ze mój civic ma silniczek 1.3 16V i nie jedzie wiecej jak 140 kilosów.

Może mam inną generację (Vgen, ale też d13b2, rok 1992) ale i tak się wypowiem. Na pewno umiesz jeździć tym autem? Nie wrzucasz piątki za wcześnie?

Najlepiej zapomnij że masz skrzynię pięciobiegową. To znaczy jeśli wbijesz piątkę poniżej 3-4 kRPM (koło 120km/h) to raczej nie pojedziesz więcej niż 130-140km/h. Sprawdzone u mnie. Ciśnij na 4ce do nawet 6tys. Na 4ce idzie zawsze bezproblemów do 160km/h.

Da sie pojechać tym autem w dwie osoby i bagaże 180km/h - na prostej (np.na A4). Pod górkę za to niesamowicie traci moc:(

p.s.
sprawdź kable WN - ew. podociskaj je - mi spece od wymiany rozrządu zostawili jeden niedociśniety i jeździłem na 3 cylindrach jakiś czas :) (vmax 120km/h z górki:))