jkkorek
16-04-11, 18:28
Honda z silnikiem D16V1 z 2002 r.
Zamontowano następujące części: pasek rozrządu (CONTI), napinacz (EVR), pompa wody (AISIN) oraz pasek napędu osprzętu (CONTI).
Objawy:
1. Na biegu jałowym obroty są na poziomie 3 kreski pod 1000obr/min,
przed wymianą było to 1 kreska poniżej 1000obr/min.
2. Na jałowych obrotach zaczął drgać silnik i obudowa rezonatora,
przed wymianą nie miało to miejsca
3 Podczas zwiększania obrotów dodatkowo słychać dziwny warkot, który znika po przekroczeniu 1000 obr/min. Wklejam tu linka z YOUTUBE z podobnymi odgłosami
http://www.youtube.com/watch?v=shMCT7yuXpA
Mechanik zalecił jak na razie obserwację :-)
A co szanowni koledzy o tym sądzicie.
Jakie mogą być przyczyny powyższych zjawisk :-)
el pozdro
jkkorek
Zamontowano następujące części: pasek rozrządu (CONTI), napinacz (EVR), pompa wody (AISIN) oraz pasek napędu osprzętu (CONTI).
Objawy:
1. Na biegu jałowym obroty są na poziomie 3 kreski pod 1000obr/min,
przed wymianą było to 1 kreska poniżej 1000obr/min.
2. Na jałowych obrotach zaczął drgać silnik i obudowa rezonatora,
przed wymianą nie miało to miejsca
3 Podczas zwiększania obrotów dodatkowo słychać dziwny warkot, który znika po przekroczeniu 1000 obr/min. Wklejam tu linka z YOUTUBE z podobnymi odgłosami
http://www.youtube.com/watch?v=shMCT7yuXpA
Mechanik zalecił jak na razie obserwację :-)
A co szanowni koledzy o tym sądzicie.
Jakie mogą być przyczyny powyższych zjawisk :-)
el pozdro
jkkorek