PDA

Zobacz pełną wersję : Przepustnica, jaka?



majty2009
11-04-11, 22:02
witam :) mam takie pytanie odnośnie przepustnicy do b18c4 w którym będzie ssący Edelbrock Performer X, parowa simoty, szukalem, pytałem tu i tam i nie wiem już sam :/

jedni mówią że najlepiej kupić seryjna np z ITRa albo H22A i np jakiś rozwiert ?!

drudzy ze np skunk2 68mm czy omni 70mm która ma być ok

ale czy 68-70mm nie będzie za dużo? czy będę musiał rozwiercać ssący przy takiej przepustnicy?

tyniek
12-04-11, 22:28
Ssaka pewnie będziesz musiał rozwiercać. Seryjne mają zawór FITV, a aftermarket nie. Więc jeśli Ci nie będą przeszkadzać skaczące wolne obroty na zimnym to lux ale ponoć da się to ogarnąć. Myślę, że 68 będzie akurat:D

majty2009
14-04-11, 09:42
FITV nie maja wszystkie, z tego co wiem tylko ta z H22A ma ten zawor, ale seryjna z H22A bedzie chyba za mala bo ma tylko 62mm na wylocie :/ widzialem gdzies przepusnice z H22A z rozwiertem na 65mm prawie ale takie cos ciezko znalesc teraz :/ aftermarki to wlasnie problem z obrotami :/

crxd16
14-04-11, 10:04
do tych modow nie trzeba zmieniac przepustnicy, jak juz sie uparles to napewno na nic wiekszego niz 65, 62 bylaby optymalna

majty2009
17-04-11, 17:57
no z tego co chyba nawet z Toba rozmawialem crxd16 to edelbrock ma 65mm wiec najlepszym rozwiazaniem bedzie przepustnica z H22A lub ITR wiem ze H22A za motylkiem ma 62mm a nie wiem ile ITR :( raz obilo mi sie o uszy ze ma 63mm jest to mozliwe?

skolopendra
17-04-11, 18:29
bez dopręzenia ,wymiany elementów głowicy ,strojenia.
wymiana ssaka i przepustnicy jest bez sensu

Mońkó
18-04-11, 00:00
Nie no na ssaku można odczuć wyraźnie różnicę bez wyżej wymienionych modów ale przepustnica już tak wiele nie zmieni bez np strojenia. Poza tym uważam ze 68/70 czyli takie o jakich myślałeś to totalny bezsens do cywilnego auta i to takiego nie wiele odbiegającego od serii - czyli bez grubych modów.

65 spokojnie wystarczy - też uważam, że lepiej rozwiercić jakiś oem od np H serii niż kupować aftermarket

majty2009
18-04-11, 05:00
bez dopręzenia ,wymiany elementów głowicy ,strojenia.
wymiana ssaka i przepustnicy jest bez sensu

nie no z tego co widze na strojenia.pl to sporo ludzi nie ma wyzej wymienionych elementow a maja 190km i jakie 180nm a mi to wystarczy ;)


Nie no na ssaku można odczuć wyraźnie różnicę bez wyżej wymienionych modów ale przepustnica już tak wiele nie zmieni bez np strojenia. Poza tym uważam ze 68/70 czyli takie o jakich myślałeś to totalny bezsens do cywilnego auta i to takiego nie wiele odbiegającego od serii - czyli bez grubych modów.

65 spokojnie wystarczy - też uważam, że lepiej rozwiercić jakiś oem od np H serii niż kupować aftermarket

oczywiscie po zlozeniu tego wszystkiego auto bedzie strojone :) dodatkowo chce zrobic lepszy uklad paliwowy (walbro 255, wtryski z H22A i reg cisnienia paliwa), wiec pewnie zostane przy seryjnej przepustniicy lub ewentualnie jakis rozwiert :)

skolopendra
18-04-11, 08:20
dodatkowo chce zrobic lepszy uklad paliwowy (walbro 255, wtryski z H22A i reg cisnienia paliwa),

to tylko poprawi twoje samopoczucie,nic poza tym :)

lozek
18-04-11, 18:25
Dokładnie tak jak pisze skolopendra. Żeby to coś dało to trzeba grubo polecieć z modami a nie standard typu dolot/wydech +/- jakieś pierdoły.