Zobacz pełną wersję : Przepustnica, jaka?
witam :) mam takie pytanie odnośnie przepustnicy do b18c4 w którym będzie ssący Edelbrock Performer X, parowa simoty, szukalem, pytałem tu i tam i nie wiem już sam :/
jedni mówią że najlepiej kupić seryjna np z ITRa albo H22A i np jakiś rozwiert ?!
drudzy ze np skunk2 68mm czy omni 70mm która ma być ok
ale czy 68-70mm nie będzie za dużo? czy będę musiał rozwiercać ssący przy takiej przepustnicy?
Ssaka pewnie będziesz musiał rozwiercać. Seryjne mają zawór FITV, a aftermarket nie. Więc jeśli Ci nie będą przeszkadzać skaczące wolne obroty na zimnym to lux ale ponoć da się to ogarnąć. Myślę, że 68 będzie akurat:D
FITV nie maja wszystkie, z tego co wiem tylko ta z H22A ma ten zawor, ale seryjna z H22A bedzie chyba za mala bo ma tylko 62mm na wylocie :/ widzialem gdzies przepusnice z H22A z rozwiertem na 65mm prawie ale takie cos ciezko znalesc teraz :/ aftermarki to wlasnie problem z obrotami :/
do tych modow nie trzeba zmieniac przepustnicy, jak juz sie uparles to napewno na nic wiekszego niz 65, 62 bylaby optymalna
no z tego co chyba nawet z Toba rozmawialem crxd16 to edelbrock ma 65mm wiec najlepszym rozwiazaniem bedzie przepustnica z H22A lub ITR wiem ze H22A za motylkiem ma 62mm a nie wiem ile ITR :( raz obilo mi sie o uszy ze ma 63mm jest to mozliwe?
skolopendra
17-04-11, 18:29
bez dopręzenia ,wymiany elementów głowicy ,strojenia.
wymiana ssaka i przepustnicy jest bez sensu
Nie no na ssaku można odczuć wyraźnie różnicę bez wyżej wymienionych modów ale przepustnica już tak wiele nie zmieni bez np strojenia. Poza tym uważam ze 68/70 czyli takie o jakich myślałeś to totalny bezsens do cywilnego auta i to takiego nie wiele odbiegającego od serii - czyli bez grubych modów.
65 spokojnie wystarczy - też uważam, że lepiej rozwiercić jakiś oem od np H serii niż kupować aftermarket
bez dopręzenia ,wymiany elementów głowicy ,strojenia.
wymiana ssaka i przepustnicy jest bez sensu
nie no z tego co widze na strojenia.pl to sporo ludzi nie ma wyzej wymienionych elementow a maja 190km i jakie 180nm a mi to wystarczy ;)
Nie no na ssaku można odczuć wyraźnie różnicę bez wyżej wymienionych modów ale przepustnica już tak wiele nie zmieni bez np strojenia. Poza tym uważam ze 68/70 czyli takie o jakich myślałeś to totalny bezsens do cywilnego auta i to takiego nie wiele odbiegającego od serii - czyli bez grubych modów.
65 spokojnie wystarczy - też uważam, że lepiej rozwiercić jakiś oem od np H serii niż kupować aftermarket
oczywiscie po zlozeniu tego wszystkiego auto bedzie strojone :) dodatkowo chce zrobic lepszy uklad paliwowy (walbro 255, wtryski z H22A i reg cisnienia paliwa), wiec pewnie zostane przy seryjnej przepustniicy lub ewentualnie jakis rozwiert :)
skolopendra
18-04-11, 08:20
dodatkowo chce zrobic lepszy uklad paliwowy (walbro 255, wtryski z H22A i reg cisnienia paliwa),
to tylko poprawi twoje samopoczucie,nic poza tym :)
Dokładnie tak jak pisze skolopendra. Żeby to coś dało to trzeba grubo polecieć z modami a nie standard typu dolot/wydech +/- jakieś pierdoły.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.