PDA

Zobacz pełną wersję : Honda 1994 collage chyba silnik 1,3 szukam opini

Goral2104
15-02-07, 23:51
Witam jestem posiadaczem Czerwonej Hondy CIVIC 1994 rok silnik 1,3 wersja collage. Moje pytanie jest nastepujące. Czy są na tym forum osoby które montowały do takiego modelu gaz? Byłem u mechanika z wymiana chłodnicy po pekła i zapytałem się o jego opinie co do montażu gazu do tego modelu. Powiedział że w tych hondach często po zamontowaniu gazy tłoki jesli go dobrze zrozumiałem szybko sie psują i drogie są naprawy później. Jaka jest wasza opinia czy warto czy też nie. Gaz jest dużo tanszy a ja jestem niestety biednym studentem. Kolejny problem to pukające z przodu koła przy hamowaniu. Mechanik oczyscił szczęki i tarczez rdzy ale dalej mam z tym problem i pukaja przy hamowaniu jest tzw pulsacja. Ostatnie pytanie mam mała rdze na masce jak to zakleic czy zaszpachlować co radzicie i czy można wymonotwać orginalne radio Hondy i zamonotować nowe jakieś prosiłbym o odpowiedz z góry dziękuję.

tomiek
16-02-07, 01:17
Czy są na tym forum osoby które montowały do takiego modelu gaz?
Poszukaj, bylo o tym wiele razy.

Jaka jest wasza opinia czy warto czy też nie. Gaz jest dużo tanszy a ja jestem niestety biednym studentem.
Nie. Wedlug mnie to jest Honda i troche szkoda do niej gazu. Uszanuj marke.

Kolejny problem to pukające z przodu koła przy hamowaniu. Mechanik oczyscił szczęki i tarczez rdzy ale dalej mam z tym problem i pukaja przy hamowaniu jest tzw pulsacja.
Zmien mechanika albo powiedz mu o problemie.

mam mała rdze na masce jak to zakleic czy zaszpachlować co radzicie
Poszukaj lakiernika lub uzyj opcji szukaj. Temat rzeka...

czy można wymonotwać orginalne radio Hondy i zamonotować nowe jakieś
A jak myslisz??? :bicie:

mcezi79
16-02-07, 14:45
problem to pukające z przodu koła przy hamowaniu

Wyważ koła, sprawdź ciśnienie w oponach

budzyn
16-02-07, 14:46
siema jest tu ktos?

[ Dodano: Pią 16 Lut, 2007 ]
mam pytanie, jestem 1 raz na forum i ciezko kogos zahaczyc...