Zobacz pełną wersję : Rozleciało się sprzęgło?
Witam,
Wczoraj podczas jazdy wysprzęgliłem i poczułem na sprzęgle coś w rodzaju szarpnięcia po czym sprzęgło totalnie inaczej się wciska (nie czuję wysprzęglenia do końca) i nie da się wrzucić biegu przy pracującym silniku.
1. Po wrzuceniu 1 na zgaszonym silniku i odpaleniu hanka się toczy na sprzęgle
2. Pół dnia wcześniej usłyszałem coś w stylu odpadającej blaszki i jej szurania po ziemii (sprężynki w koszykach?)
3. Od ok. 3 miesięcy czasami był problem z wrzuceniem jedynki na pracującym silniku, a od dłuższego czasu problemy ze wstecznym (czasami zgrzytnięcia)
4. Ze 2 razy wydawało mi się że się ślizga na dwójce i maks mocy
5. Słyszalny szum po puszczeniu sprzęgła na luzie i pracującym silniku
Odpowietrzyłem układ, brak wycieków również z pompki pod pedałem.
Przebieg 154 000 km.
Sprzęgło do wymiany? Całe, część?
Niestety wymiana sprzęgła Cię czeka i to raczej kompletnego bo z tego co mowisz to tarcze juz miales na wykonczeniu a teraz mozliwe ze lozysko ci wpadlo w docisk :(
skolopendra
27-03-11, 13:00
kup sprzęgło
http://allegro.pl/exedy-sprzeglo-oem-honda-civic-fr-v-hr-v-accord-i1485225169.html
stocz zamach i będzie ok :)
Dzięki za odpowiedzi
stocz zamach i będzie ok :)
W celu? :)
W celu lepszego szybszego wkręcania się na obroty/rozpędzania :cool:
didzej, lekki zamach to szybciej się auto wkręca, w Twoim silniku trochę się odmuli sprawa :) Niestety, szybciej też będą spadać obroty na luzie i świeżo po wysprzęgleniu możesz mieć problem z utrzymaniem obrotów jałowego, ale gra jest warta tego :)
didzej, lekki zamach to szybciej się auto wkręca, w Twoim silniku trochę się odmuli sprawa :) Niestety, szybciej też będą spadać obroty na luzie i świeżo po wysprzęgleniu możesz mieć problem z utrzymaniem obrotów jałowego, ale gra jest warta tego :)
Przy LPG to może być problematyczne ;)
Chce się oszczędzać to się dostaje po dupie, niestety :) Takie jest pierwsze prawo Hondy :)
A to sprzęgło 212mm z linka podejdzie P&P do D14Z1 z kołem zamachowym 200mm??
A to sprzęgło 212mm z linka podejdzie P&P do D14Z1 z kołem zamachowym 200mm??
Nie Marcinie musisz kupić zamach 212 mm za równowartość ok.40 zł. a założenie większego sprzęgła to dobry mod.
Tak też mi się wydawało a nikt o tym nie wspomnial proponując sprzęgło...
Cytat Napisał Saiti Zobacz post
didzej, lekki zamach to szybciej się auto wkręca, w Twoim silniku trochę się odmuli sprawa Niestety, szybciej też będą spadać obroty na luzie i świeżo po wysprzęgleniu możesz mieć problem z utrzymaniem obrotów jałowego, ale gra jest warta tego
Przy LPG to może być problematyczne
skąd macie takie mongolskie teorie :p:p który z was ma takie problemy czy jeździcie na oem zamachu ?
skąd macie takie mongolskie teorie :p:p który z was ma takie problemy czy jeździcie na oem zamachu ?
no wlasnie... mam lekki zamach i nic takiego sie nie dzieje. Uwielbiam panow teoretyków
Dobra zamówiłem sprzęgło, ale niestety nie doczytałem i okazało się, ze tarcza spoko - NKK, ale docisk to SECO. Teraz pytanie czy docisk tej marki nadaje się do zamontowania? Zna ktoś tego producenta?
Link: http://allegro.pl/sprzeglo-honda-civic-91-i1526889987.html
Seco - uzywane ma pierwszy montarza w Kia
no jeśli nie chcesz co chwile rozbierać auta to lepiej więcej kasy dać.. raz a porządnie jak to mówią ;)
jak strzela coś po maską przy ataku na sprzęgle to raczej docisk.. mam to samo i szykuje sie grzebanie :(
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.