PDA

Zobacz pełną wersję : Instalacja gazowa - pytanie od totalnego laika.

klawisz95
11-02-11, 23:05
Witam!

Z góry powiem - że nie znam się na samochodach, aktualnie uczę się za informatyka w technikum (zupełnie inna branża).
Rodzice sprezentowali mi hondę civic (93 rok w wersji coupe).

Byłem u osoby zajmującej się instalacjami gazowymi (montaż, konfiguracja), dowiedziałem się że mam jakiś "reduktor" dobity...
Co chwilę rozstawia mi się dawka gazu dostarczanego do silnika.

Czy może mnie ktoś jakoś pokierować gdzie szukać czegoś do ustawienia dawki gazu (chyba rozchodzi się o jakieś pokrętło)?

Dziękuję wszystkim. Pozdrawiam. ;)

KrzyChules
11-02-11, 23:34
to fajnych masz rodziców, skoro masz taki fajny prezent :)
a co do pytania o elpidzi to jesli masz dobity reduktor i leje ci gazem to najrozsądniej będzie go wymienić i wtedy regulowac .
a jeszcze jedno gaz masz ktorej generacji ?
- I ( w okolice dolotu idzie wąz gumowy i gdzies na nim jest taka śruba ze spręzyną)
- II ( to samo co wczesniej tylko zamiast sruby takie ustrojstwo do ktorego idzie jeszcze przewod)

klawisz95
11-02-11, 23:56
A no rodziców - fajnych, ale nie do końca...
Bywają momenty (bardzo często) w których ich nie cierpię...

Z tego co pamiętam - to z reduktora nie leje gazem - po prostu mankament jest taki - że rozregulowywuje się skurczybyk... A co tydzień latać z nim do tego kolesia od gazu i tracić po 50 zł, to mi nie pasuje zbytnio...
Z tego co pamietam - to opcja I... Od reduktora idzie jakiś wężyk (dosyć gruby)... I na nim jest śróba ze sprężyną...
Ale zauważyłem też że na reduktorze jest czerwony przycisk (odcinający dopływ gazu), a jeszcze kawałek dalej jakieś kolejne ustrojstwo (pokrętełko)...

Nowakman85
12-02-11, 08:13
trzeba bedzie wymienic membrane i uszczelki a jak chcesz to wymienic na nowy parownik i tyle ale to juz gazownicy niech sie w to bawia.