Ja tez tak uważam. Szkoda kasy na te pare dodatkowych kucy. Inna sprawa , gdyby uturbić silnik i stroić
Ostatnio edytowane przez marlad ; 04-02-15 o 02:53
Silnik:
-D16Z6
-Dolot ze stożkiem
-Blok zhonowany na 75.5
-Tłoki doprężające od D16Z5
-Nowe pierścienie, panewki, uszczelki
-Głowica splanowana i wymienione uszczelniacze zaworowe
-Termoizolacyjne uszczelki pod kolektor ssący i przepustnice
-Wałek rozrządu Comp Cams 59300
-Uszczelka pod głowicą od D16Y8
-Samochód strojony przez RYŚia + przerobienie komputera
-Kolektor wydechowy 4-2-1 reszta wydechu przelot 'kwasówka' 2 cale na dwóch tłumikach
![]()
Witam i moja maszyna,idzie na sprzedaż ,na pokładzie jeszcze jest podtlenek.
Chętnie zamienię na wygodny pojazd 5 osobowy,możne być dopłata z mojej jak i kupującego strony
![]()
Ostatnio edytowane przez kapłan ; 12-04-15 o 21:02
D16Z6 - zdrowy motor, kolektor 4-2-1 w bandarzu, pełen przelot 2,25 z końcowym WM sport na silencerze, Lekkie koło, przepustnica b16, polerowane kanały, parówa Simota, zmienona mapa, Vtec 4000, odcięcie 6400 (licznikowo 6800) - komputer przełożony do nowego motoru, nie strojony. Warto ciągnąć wyżej niż te 6000 RPM jeśli moc spada powyzej tej prędkosci?
![]()
Ostatnio edytowane przez Bad112 ; 23-07-15 o 00:13
D16z6 nie ma odciecia przy 6800wykres do kosza
Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka
Kolego, zapewne wszyscy wiedzą, że D16Z6 nie ma odcięcia przy 6XXX ( mi odcina przy 6400 według wykresu) liniczikowo ok 6750rmp (nie wchodzi na czerwone nawet). Tak wgrane jest w kompa (komp przełożony ze starego D16Z6 bez strojenia) dlatego pytanie j/w. Pozdrawiam
D16W4 TD04L 0,55Bar
![]()
![]()
B16A2 seria. Wymieniony tylko kolektor na 4-1. Jestem zawiedziony.
Siemano
Przed rozkładaniem silnika pojechałem sobie na hamownie do CARRO w Szczecinie. I nie wiem co mam myśleć o wykresie. Moment jest ale moc ucieka bardzo wcześnie.
Odcina ustawiona na 8300rpm na hamowni pokazała dużo wcześniej ( podobno tak jakoś maszyna im pokazuje pryz hondach ale wyniki są niby poprawne, dodaje kolegi wykres co był na rolkach zaraz po mnie)
ja b18c4:
ssak b16a2
przepustnica b18c4
słupek seria
short ram
kolektor wydechowy toda nouda 4-2-2-1
cały wydech na 2 przelotowych 2,5 cala (końcówka 2")
zamach otoczak 4,1kg
strojenie niuton
https://www.dropbox.com/s/amxxej9j42q0o ... 2.jpg?dl=0
W sumie to sam czuje spadek mocy po pewnych obrotach (na zegarach po 8000rpm zaczyna słabnąć )
https://youtu.be/CdXb7nC4Ao8
Na filmie widać trochę dziwny dym na vtec-u. Ciągle czarny- w pewnym momencie niebieski nawet słychać inny dźwięk - a później znów czarnomożliwe że strojenie coś słabo zrobione ? Robiliśmy to na drodze ( Tak olej bierze - duuużo ale remont czeka)
Dla porównania oleg zaraz po mnie
oleg d15z6:
seria
kolektor wydechowy 4-2-1 chinol
przelot na 2 tłumiku 2"
short ram
https://www.dropbox.com/s/coyuc5gdfyueq ... 3.jpg?dl=0
W sumie nie mam pojęcia co mam myśleć o moim wykresiebo jest dość dziwny.