Strona 27 z 28 PierwszyPierwszy ... 1725262728 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 261 do 270 z 277

Wątek: Wykresy z hamowni

  1. #261
    Użytkownik Awatar LongeR
    Dołączył
    Dec 2012
    Imię
    Krzysiek
    Auto
    EJ9 D14T/Z.O P C
    Skąd
    ok.KR
    Posty
    299

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez grafix Zobacz posta
    Szkoda czasu i kasy. Chyba ze cel ponad wszystko. Jakieś zawody, time attack itp.
    Dzieki tak też myślałem.

  2. #262
    Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2015
    Imię
    Marcin
    Skąd
    Kraków
    Posty
    4

    Domyślnie

    Ja tez tak uważam. Szkoda kasy na te pare dodatkowych kucy. Inna sprawa , gdyby uturbić silnik i stroić
    Ostatnio edytowane przez marlad ; 04-02-15 o 02:53

  3. #263
    Oczekujący Awatar Mlody11
    Dołączył
    Oct 2009
    Imię
    Kacper
    Auto
    EJ9 D16Z6+
    Skąd
    Suchedniów
    Posty
    84

    Domyślnie

    Silnik:
    -D16Z6
    -Dolot ze stożkiem
    -Blok zhonowany na 75.5
    -Tłoki doprężające od D16Z5
    -Nowe pierścienie, panewki, uszczelki
    -Głowica splanowana i wymienione uszczelniacze zaworowe
    -Termoizolacyjne uszczelki pod kolektor ssący i przepustnice
    -Wałek rozrządu Comp Cams 59300
    -Uszczelka pod głowicą od D16Y8
    -Samochód strojony przez RYŚia + przerobienie komputera
    -Kolektor wydechowy 4-2-1 reszta wydechu przelot 'kwasówka' 2 cale na dwóch tłumikach


  4. #264
    Użytkownik Awatar kapłan
    Dołączył
    Apr 2015
    Auto
    EJ9 B16A2 354km
    Skąd
    Warszawa
    Posty
    3

    Domyślnie

    Witam i moja maszyna,idzie na sprzedaż ,na pokładzie jeszcze jest podtlenek.
    Chętnie zamienię na wygodny pojazd 5 osobowy,możne być dopłata z mojej jak i kupującego strony


    Ostatnio edytowane przez kapłan ; 12-04-15 o 21:02

  5. #265
    Użytkownik Awatar Bad112
    Dołączył
    Jul 2015
    Imię
    Radek
    Auto
    Del Sol ESi
    Skąd
    ZGL
    Posty
    10

    Domyślnie

    D16Z6 - zdrowy motor, kolektor 4-2-1 w bandarzu, pełen przelot 2,25 z końcowym WM sport na silencerze, Lekkie koło, przepustnica b16, polerowane kanały, parówa Simota, zmienona mapa, Vtec 4000, odcięcie 6400 (licznikowo 6800) - komputer przełożony do nowego motoru, nie strojony. Warto ciągnąć wyżej niż te 6000 RPM jeśli moc spada powyzej tej prędkosci?

    Ostatnio edytowane przez Bad112 ; 23-07-15 o 00:13

  6. #266
    Użytkownik Awatar grafix
    Dołączył
    Feb 2006
    Imię
    Rafał
    Auto
    DC2/FD7
    Skąd
    Kraków
    Posty
    1,458

    Domyślnie

    D16z6 nie ma odciecia przy 6800 wykres do kosza

    Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka

  7. #267
    Użytkownik Awatar Bad112
    Dołączył
    Jul 2015
    Imię
    Radek
    Auto
    Del Sol ESi
    Skąd
    ZGL
    Posty
    10

    Domyślnie

    Kolego, zapewne wszyscy wiedzą, że D16Z6 nie ma odcięcia przy 6XXX ( mi odcina przy 6400 według wykresu) liniczikowo ok 6750rmp (nie wchodzi na czerwone nawet). Tak wgrane jest w kompa (komp przełożony ze starego D16Z6 bez strojenia) dlatego pytanie j/w. Pozdrawiam

  8. #268
    Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2012
    Imię
    Paweł
    Auto
    Ej2 D16+T
    Posty
    916

    Domyślnie

    D16W4 TD04L 0,55Bar


  9. #269
    Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2015
    Posty
    93

    Domyślnie


    B16A2 seria. Wymieniony tylko kolektor na 4-1. Jestem zawiedziony.

  10. #270
    Użytkownik Awatar czyzyksoft
    Dołączył
    Jun 2010
    Auto
    Honda Civic HB b18
    Skąd
    ZST
    Posty
    10

    Domyślnie

    Siemano

    Przed rozkładaniem silnika pojechałem sobie na hamownie do CARRO w Szczecinie. I nie wiem co mam myśleć o wykresie. Moment jest ale moc ucieka bardzo wcześnie.

    Odcina ustawiona na 8300rpm na hamowni pokazała dużo wcześniej ( podobno tak jakoś maszyna im pokazuje pryz hondach ale wyniki są niby poprawne, dodaje kolegi wykres co był na rolkach zaraz po mnie)

    ja b18c4:
    ssak b16a2
    przepustnica b18c4
    słupek seria
    short ram
    kolektor wydechowy toda nouda 4-2-2-1
    cały wydech na 2 przelotowych 2,5 cala (końcówka 2")
    zamach otoczak 4,1kg
    strojenie niuton

    https://www.dropbox.com/s/amxxej9j42q0o ... 2.jpg?dl=0
    W sumie to sam czuje spadek mocy po pewnych obrotach (na zegarach po 8000rpm zaczyna słabnąć )

    https://youtu.be/CdXb7nC4Ao8
    Na filmie widać trochę dziwny dym na vtec-u. Ciągle czarny- w pewnym momencie niebieski nawet słychać inny dźwięk - a później znów czarno możliwe że strojenie coś słabo zrobione ? Robiliśmy to na drodze ( Tak olej bierze - duuużo ale remont czeka)

    Dla porównania oleg zaraz po mnie
    oleg d15z6:
    seria
    kolektor wydechowy 4-2-1 chinol
    przelot na 2 tłumiku 2"
    short ram

    https://www.dropbox.com/s/coyuc5gdfyueq ... 3.jpg?dl=0

    W sumie nie mam pojęcia co mam myśleć o moim wykresie bo jest dość dziwny.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •