Strona 26 z 28 PierwszyPierwszy ... 162425262728 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 251 do 260 z 277

Wątek: Wykresy z hamowni

  1. #251
    Użytkownik Awatar zgulec
    Dołączył
    Oct 2011
    Imię
    Denis
    Auto
    EK4 B16A2
    Skąd
    Zawada k/Opola
    Posty
    151

    Domyślnie

    B16A2 z prawie zrobionym dolotem i lżejszym zamachem fidanzy, chciałem zobaczyć czy trzyma serię, wyszło spoko, choć też zasługa temperaury. 170,5 KM 156,0 NM

  2. #252
    Użytkownik Awatar LongeR
    Dołączył
    Dec 2012
    Imię
    Krzysiek
    Auto
    EJ9 D14T/Z.O P C
    Skąd
    ok.KR
    Posty
    299

    Domyślnie

    Moja D14 oczywiście wynik bedzie poprawiony http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/...7ed12bfae.html

  3. #253
    Użytkownik Awatar grafix
    Dołączył
    Feb 2006
    Imię
    Rafał
    Auto
    DC2/FD7
    Skąd
    Kraków
    Posty
    1,458

    Domyślnie

    Połowa zamieszczanych tutaj wykresów jest do kosza. Zwłaszcza tych gdzie moc/moment nie spada na górze na seryjnych wałkach/gratach. Fizyki nie oszukacie Panowie.
    Źle wpisane przełożenia+ złe wykalibrowanie i mamy seryjne b16a2 które ma wykres jak po wałkach typu BC spec 4

  4. #254
    Użytkownik Awatar SCKAPE
    Dołączył
    Jul 2011
    Auto
    D13 - 175,1BHP
    Skąd
    Manchester
    Posty
    1,594

    Domyślnie

    No to napisz mi panie co dokładnie mam zrobić, sprawdzić i upewnic sie, jak tylko skoncze rozgrzebane prace w mojej hance znowu zabieram sie na silnik, chce porobić kilka hamowań dla różnych ustawień wałka i zapłonu (moze wyciągne magiczne 2KM wiecej ) ale powaznie chce posprawdzac pare zeczy - o co mam zadbac zeby kolo zrobił swoją roboite dobrze???

  5. #255
    Użytkownik Awatar LongeR
    Dołączył
    Dec 2012
    Imię
    Krzysiek
    Auto
    EJ9 D14T/Z.O P C
    Skąd
    ok.KR
    Posty
    299

    Domyślnie

    GrafiX podaj mi numer tel na PW, a tak na marginesie co myslisz o hamowni vtech Kr.

  6. #256
    Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2014
    Posty
    244

    Domyślnie

    D15Z8,wydech 2 cale przelot,4-2-1,zimne na filtr

    auto legitymujące się tą mocą przyśpieszało w 11 sekund do setki,buda eg,skrzynia fd 4.4

  7. #257
    Przyjaciel CKP Awatar 91hightower
    Dołączył
    Jan 2013
    Imię
    Grzegorz
    Auto
    EK4 B16A2 / CBR929
    Skąd
    okolice Krakowa
    Posty
    266

    Domyślnie

    Vtech chyba najrozsadniejsza w Krakowie

  8. #258
    Użytkownik Awatar grafix
    Dołączył
    Feb 2006
    Imię
    Rafał
    Auto
    DC2/FD7
    Skąd
    Kraków
    Posty
    1,458

    Domyślnie

    Jak sie przypilnuje Pana z detehu to również jest ok. Wystarczy wiedziec przy ilu rpm wlacza sie VTEC oraz odciecie.

    Porownywalismy kiedys pomiar na obciazeniowej superflow a detechem. Kreski byly identyczne. Liczbowo roznica 1-2 km/nm

  9. #259
    Użytkownik Awatar LongeR
    Dołączył
    Dec 2012
    Imię
    Krzysiek
    Auto
    EJ9 D14T/Z.O P C
    Skąd
    ok.KR
    Posty
    299

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez grafix Zobacz posta
    Jak sie przypilnuje Pana z detehu to również jest ok. Wystarczy wiedziec przy ilu rpm wlacza sie VTEC oraz odciecie.

    Porownywalismy kiedys pomiar na obciazeniowej superflow a detechem. Kreski byly identyczne. Liczbowo roznica 1-2 km/nm
    No to kolejny pomiar w detechu ma sens strojenie 1.4( dogranie mieszanki P/P) no ale zapytam fochowca te 118koni ruszyłby cokolwiek grzebaniem przy kompie np.podać mu taki P06(no chyba ze serie przerobisz? (P3X lub moze doradzisz jakiś zewnętrzny ecu)

  10. #260
    Użytkownik Awatar grafix
    Dołączył
    Feb 2006
    Imię
    Rafał
    Auto
    DC2/FD7
    Skąd
    Kraków
    Posty
    1,458

    Domyślnie

    Szkoda czasu i kasy. Chyba ze cel ponad wszystko. Jakieś zawody, time attack itp.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •