Najpierw autko do góry. Ściąg kolo.
Odkręć sobie pompę wspomagania, śruby napinające alternator i sprężarkę klimy.
Ściągasz pokrywę zaworów potem łatwo poodkręcasz śruby od obudowy, Radze wyciągnąć dobie rurkę od bagnetu. Wyskakuje z uszczelki.
W tym momencie sprawdziłbym sobie czy dasz rade odkręcić śrubę od koła pasowego. Jeśli będzie problem podjedz do warsztatu niech ci pistoletem popuszcza i potem dokręca!, juz nie na full. Dobra gadka - 0zl.
Samo nastawienie kół nie jest trudne, na górnym od walka masz znaki (TDC), maja się zejść ze sobą i dodatkowo na jednym ramieniu napis UP. Na całej długości dolnej części obudowy, bo górna zdjąłeś masz "celownik" Taka jakby muszka w pistolecie, ma ona się zgrać. Są tam trzy kreseczki ||| , masz wycelować w bialy znak (TDC). Najpierw zobacz na starym pasku jak to wygląda. Jakie jest ustawienie. Ściąg go tak, aby nic nie ruszyć (kołami), załóż nowy i zobacz czy te wszystkie znaki grają. Jak góre ustawisz i nic nie ruszysz nie musisz więcej ustawiać, tylko dla pewnosci sprawdzić.
Napinacz dociśnij tak żebyś mógł pasek zgiąć o pół obrotu. (Sprężynka od napinacza wystarczy). Żeby nie był za bardzo naciągnięty. Sprawdzasz to na oko, bo przyrządów raczej nie masz, na najdłuższym odcinku paska. Polecam sprawdzić jak to było na starym pasku, aby mieć jakieś porównanie małe.
Po drodze będą wiadomo trudności, to ciężko będzie dojść do śrub od obudowy, jedna jest schowana ciekawie, o ile dobrze pamiętam. No i ta śruba od koła pasowego, dobrze trzyma. Ja jeszcze podparłem silnik jak odkręcałem łapę.
BTW. Jak cos to manual, tez myślę pomoże.
Nic trudnego, a 150 zl w kieszeni.