Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Wątek: po wymianie rozrzadu ...lipa

  1. #1
    Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2005
    Skąd
    Łódź
    Posty
    65

    Domyślnie po wymianie rozrzadu ...lipa

    Wymienilem rozrzad wyregulowali mi zawory i silnik inaczej pracuje spala ze 2-3 litry wiecej i nie moge nawet 180km/h pojechac , bylem po raz drugi w tym warsztacie sprawdzali czy nie przesuniety jest pasek itd ale wszystko ok. Co moglo sie stac ewentualnie czy mozna tam cos zle zlozyc ze tak sie dzieje ?? Wszystko robilem w warsztacie w ktorym robili to juz na pewno dziesiatki razy i to wlasnie w hondach.

  2. #2
    Użytkownik Awatar the-one
    Dołączył
    Oct 2006
    Auto
    Prelude BB6
    Skąd
    DSW
    Posty
    213

    Domyślnie

    Moze jeszcze sprobuj podjechac do ASO, niech sprawdza jakosc wykonanej pracy.

    Powodzenia.

  3. #3
    Członek honorowy SCKP Awatar Lcfr
    Dołączył
    Dec 2005
    Imię
    Lucjan
    Auto
    FG2
    Skąd
    WU/WR
    Posty
    8,641

    Domyślnie

    albo cos jednak skopali....
    albo moze miales cos zdłubane w motorze i były tam nieseryjne nastawy i teraz po wymianie na seryjnych cos nie pasi...

  4. #4
    Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2005
    Skąd
    Łódź
    Posty
    65

    Domyślnie

    U nas w lodzi nie ma niestety "normalnego" ASO. Pojade tam gdzie robilem i powiem zeby rozkrecili wszystko jeszcze raz moze pomoze.

  5. #5
    Użytkownik Awatar Mattmax
    Dołączył
    Mar 2006
    Skąd
    anywhere;)
    Posty
    110

    Domyślnie

    Moim zdaniem zle ustawiony rozrząd....Wystarczy ze się ktoś pier...o jeden ząbek i przewaznie takie są obiawy-w tym momencie inaczej otwierają/zamykają sie zawory i przez to prawdopodobnie pali wiecej!Podjedz do kogoś kto sie na tym dobrze zna niech to sprawdzą nawet i 100-ny raz!Powodzenia...
    Pozdrawiam

  6. #6
    Użytkownik Awatar tomalo
    Dołączył
    Jul 2005
    Skąd
    Kraków
    Posty
    47

    Domyślnie

    na moje oko tez typuje przestawiony rozrzad. mialem cos takiego u siebie... palil jak smok, spadek mocy (zaraz pewnie ktos napisze, ze jaki spadek mocy? ze przeciez d13 nie ma mocy ... ale jednak... ) okazalo sie ze rozrzad byl przestawiony a jak sprawdzali pierwszy raz to niby wszystko sie zgadzalo... poprawili i zaczela sie toczyc jak dawniej, spalanie spadlo.

  7. #7
    Użytkownik Awatar Waldek
    Dołączył
    May 2006
    Auto
    D14Z4
    Skąd
    PL
    Posty
    167

    Domyślnie

    A gdzie w Łodzi to robiłeś?

  8. #8
    Użytkownik Awatar lakazs
    Dołączył
    Nov 2005
    Skąd
    Tarnow
    Posty
    450

    Domyślnie Re: po wymianie rozrzadu ...lipa

    Cytat Zamieszczone przez lakazS
    Najpierw autko do góry. Ściąg kolo.

    Odkręć sobie pompę wspomagania, śruby napinające alternator i sprężarkę klimy.

    Ściągasz pokrywę zaworów potem łatwo poodkręcasz śruby od obudowy, Radze wyciągnąć dobie rurkę od bagnetu. Wyskakuje z uszczelki.

    W tym momencie sprawdziłbym sobie czy dasz rade odkręcić śrubę od koła pasowego. Jeśli będzie problem podjedz do warsztatu niech ci pistoletem popuszcza i potem dokręca!, juz nie na full. Dobra gadka - 0zl.

    Samo nastawienie kół nie jest trudne, na górnym od walka masz znaki (TDC), maja się zejść ze sobą i dodatkowo na jednym ramieniu napis UP. Na całej długości dolnej części obudowy, bo górna zdjąłeś masz "celownik" Taka jakby muszka w pistolecie, ma ona się zgrać. Są tam trzy kreseczki ||| , masz wycelować w bialy znak (TDC). Najpierw zobacz na starym pasku jak to wygląda. Jakie jest ustawienie. Ściąg go tak, aby nic nie ruszyć (kołami), załóż nowy i zobacz czy te wszystkie znaki grają. Jak góre ustawisz i nic nie ruszysz nie musisz więcej ustawiać, tylko dla pewnosci sprawdzić.
    Napinacz dociśnij tak żebyś mógł pasek zgiąć o pół obrotu. (Sprężynka od napinacza wystarczy). Żeby nie był za bardzo naciągnięty. Sprawdzasz to na oko, bo przyrządów raczej nie masz, na najdłuższym odcinku paska. Polecam sprawdzić jak to było na starym pasku, aby mieć jakieś porównanie małe.



    Po drodze będą wiadomo trudności, to ciężko będzie dojść do śrub od obudowy, jedna jest schowana ciekawie, o ile dobrze pamiętam. No i ta śruba od koła pasowego, dobrze trzyma. Ja jeszcze podparłem silnik jak odkręcałem łapę.

    BTW. Jak cos to manual, tez myślę pomoże.

    Nic trudnego, a 150 zl w kieszeni.
    Moj post z innego tematu. Sprawdz czy graja znaki i bedzie wszystko jasne.

    Pozdro

  9. #9
    Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2005
    Skąd
    Łódź
    Posty
    65

    Domyślnie

    Ale jezeli zaplon jest idealnie to nie moze byc rozrzad przestawiony ??

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •