Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 19

Wątek: czy do Hondy Civic sa nadrozsze czesci oraz serwis?

  1. #1
    szachistka
    Gość

    Domyślnie czy do Hondy Civic sa nadrozsze czesci oraz serwis?

    Czesc. Jestem nowa i nie ukrywam,ze na samochodach znam sie malo, ale marzy mi sie Honda Civic. Najbardziej to roczniki ok 93-96 ale poniewaz to nie na moja kieszen (wciaz jestem studentak dzienna;p) wiec upolowalam sobie ladnych kilka sztuk z '91. Tylko ze dowiedzialam sie od taty, iz japonskie samochody maja najdrozsze czesci oraz - serwis. Wy na pewno macie o tym pojecie wiec chcialabym sie dowiedziec, czy rzeczywiscie tak jest? Gdybym kupila sobie taka 15-letnia Honde ile musialabym rocznie do niej dokladac? Ponoc to sa samochody malo awaryjne. Z gory dzieki za pomoc. Pozdrawiam milosnikow Civic

  2. #2
    Użytkownik Awatar ppm702
    Dołączył
    Apr 2005
    Imię
    Piotr
    Auto
    Civic EJ9 Kanarek
    Skąd
    Kobyłka/Turów
    Posty
    9,054

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez szachistka
    ile musialabym rocznie do niej dokladac?
    tego nikt Ci nie powie. A części wcale nie są takie drogie

  3. #3
    Antiope
    Gość

    Domyślnie

    Hehe! Mój tata też mnie straszył, że mnie nie stać na hondę, bo drogie części itd. i mówił, żebym sobie jakiegoś niemca kupiła. Na szczęście nie dałam się przekonać
    A tak na marginesie, to też dziennie studiuję co nie przeszkodziło mi kupić samochodu z 92'

  4. #4
    Użytkownik
    Dołączył
    May 2006
    Skąd
    Rawicz
    Posty
    99

    Domyślnie

    kolego ja jezdzilem astra ,kadetem i teraz mam civic jestem bardzo zadowolony, czesci np.pasek rozadu i napinacz w civic wyszedl mnie 140zl a do astry 160zl,musisz kupic civic w dobrym stanie to nic nie bedziesz wkladal i wmiare normalnie latac przy zakupie patrz na zawieszenie czy nic nie puka i silnik czy wyciekow niema czy nie dymi z rury

  5. #5
    Użytkownik
    Dołączył
    May 2005
    Skąd
    Czeladź
    Posty