Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12

Wątek: Sonda lambda vs przepsutnica vs kolektor 4-2-1

  1. #1
    Użytkownik Awatar mayday-82
    Dołączył
    Dec 2008
    Imię
    Patryk
    Auto
    D15+VTEC & EG3
    Skąd
    CRAtown
    Posty
    1,692

    Domyślnie Sonda lambda vs przepsutnica vs kolektor 4-2-1

    Panowie ma dwa pytania :

    1. Czy sonda lambda przez pomiar z jednego tloka ( rysunek ponizej ) moze moze miec wplyw na zawrtosc zaduzej mieszanki w paliwo???
    2. Czy kabel od sondy lambda mozna przedluzyc bez zadnych konsekwencji???



    Autko moje D15Z6 po wymianie kolektora i przepustnicy z D15Z6 na B18C4 ma za duza dawke paliwa ktorego nie przepala i pluje nim przez rure wydechowa i kopci na czarno, po wykreceniu swiec byl na nich czarny nagar. Czy to moze miec cos wspolnego ze zlym odczytem przez sonde lambda??? Rece juz mi opadaja, hance wzrosl apetyt na paliwo "ile sie wleje tyle wypije" POMOCY!!!!

  2. #2
    Użytkownik Awatar skolopendra
    Dołączył
    Jun 2006
    Imię
    ダレ
    Auto
    Ej9-B18 T
    Skąd
    nowa huta
    Posty
    10,452

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mayday-82 Zobacz posta
    moze moze miec wplyw na zawrtosc zaduzej mieszanki w paliwo???
    nie
    Cytat Zamieszczone przez mayday-82 Zobacz posta
    Czy kabel od sondy lambda mozna przedluzyc bez zadnych konsekwencji???
    nie do końca

    Cytat Zamieszczone przez mayday-82 Zobacz posta
    i przepustnicy z D15Z6 na B18C4
    c4 nie ma przypadkiem innego map sensora?

  3. #3
    Użytkownik Awatar mayday-82
    Dołączył
    Dec 2008
    Imię
    Patryk
    Auto
    D15+VTEC & EG3
    Skąd
    CRAtown
    Posty
    1,692

    Domyślnie

    map sensor jest od D15Z6

  4. #4
    Użytkownik Awatar skolopendra
    Dołączył
    Jun 2006
    Imię
    ダレ
    Auto
    Ej9-B18 T
    Skąd
    nowa huta
    Posty
    10,452

    Domyślnie

    kup używkę sondy i sprawdź

  5. #5
    Użytkownik Awatar mayday-82
    Dołączył
    Dec 2008
    Imię
    Patryk
    Auto
    D15+VTEC & EG3
    Skąd
    CRAtown
    Posty
    1,692

    Domyślnie

    kup tam kup tu chodzi o to zeby to ktos ogarna bez wkladu finansowego bo przed wymiana przepustnicy bylo ok, trzeba wyregulowac mieszanke tylko jak???

  6. #6
    Użytkownik Awatar skolopendra
    Dołączył
    Jun 2006
    Imię
    ダレ
    Auto
    Ej9-B18 T
    Skąd
    nowa huta
    Posty
    10,452

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mayday-82 Zobacz posta
    zeby to ktos ogarna bez wkladu finansowego
    tak to się nie da

  7. #7
    Użytkownik Awatar mayday-82
    Dołączył
    Dec 2008
    Imię
    Patryk
    Auto
    D15+VTEC & EG3
    Skąd
    CRAtown
    Posty
    1,692

    Domyślnie

    wszystko sie da :P poprostu autko dostaje za malo powietrza lub za duzo w stosunku do paliwa lub na odwrot

  8. #8
    Użytkownik Awatar skolopendra
    Dołączył
    Jun 2006
    Imię
    ダレ
    Auto
    Ej9-B18 T
    Skąd
    nowa huta
    Posty
    10,452

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mayday-82 Zobacz posta
    wszystko sie da :P
    nie tym razem .trochę wyobraźni ci brakuje...

    korekcje można jedynie przeprowadzić po przejściu na obd1

  9. #9
    Użytkownik Awatar mayday-82
    Dołączył
    Dec 2008
    Imię
    Patryk
    Auto
    D15+VTEC & EG3
    Skąd
    CRAtown
    Posty
    1,692

    Domyślnie

    tzbn ?? mozesz troche takim mniej jezykiem fachowym??? a jak bym powrocil do starej przepustnicy ciekawe jakie bylby efekt...

  10. #10
    użytkownik Awatar piroman
    Dołączył
    Jun 2007
    Imię
    アレ
    Auto
    DC2
    Skąd
    Mielec
    Posty
    2,013

    Domyślnie

    w czasie wymiany kolektora mogłeś uszkodzić sondę, najlepiej zmierzyć skład spalin albo podmienić sondę i troche się wyjaśni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •