Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Wątek: co to za 4 znaki na kole od wałka rozrządu?

  1. #1
    hero79
    Gość

    Domyślnie co to za 4 znaki na kole od wałka rozrządu?

    Witam!
    Mam Civica 96r. EJ9 silnik 1.4 d14a3
    Na wałku rozrządu na kole są 4 znaki, jeden przy drugim.
    Czy to znaczy, że mogę ustwić sobie rozrząd w którejś z tych pozycji?
    Pozdrawiam.

  2. #2
    Użytkownik Awatar ppm702
    Dołączył
    Apr 2005
    Imię
    Piotr
    Auto
    Civic EJ9 Kanarek
    Skąd
    Kobyłka/Turów
    Posty
    9,054

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez hero79
    silnik 1.4 d16a3
    chyba D14A3 :? :?:
    Nastawy rozrzadu nie są dowolne :idea:

  3. #3
    hero79
    Gość

    Domyślnie

    zmieniali mi kiedyś rozrząd, i za mocno dociągnęli rolkę i zerwali gwint( w piątek to wyszło) zaczął pasek walić ostro, więc zawiozłem gdzie bliżej czyli do pierwszego lepszgo(bałem się że jak pasek spadnie to, że pognie zawory) i teraz jak gość to składał, to mówi do mnie, że tu nie ma znaków.. nie wie jak ustawić...

    powiedział, że ustawił tak, żeby nie spotkały się zawory, ale powiedział też, że właśnie na kole są 4 kreski(stąd moje pytanie czy mogę ustawić wedle każdej z tych kresek i czy to właśnie to powoduje, że teraz Honda jest słaba

  4. #4
    Członek honorowy SCKP Awatar Furious
    Dołączył
    Oct 2004
    Imię
    Tomek
    Auto
    EG3 K20A2
    Skąd
    Warszawa
    Posty
    9,236

    Domyślnie

    na kole pasowym sa 4 kreski i takie powinny byc, 3 blisko siebie sa do ustawienia zaplonu, jedna troszke odosobniona do ustawienia rozrzadu (oznaczenie GMP), a jak mechanik tego nie wie... to lepiej jedz do innego
    Sprzedaz, modyfikacja komputerow OBD1 i strojenie Hond (Crome D,B,H-seria oraz Hondata K-seria)
    w w w . s t r o j e n i e h o n d . p l

  5. #5
    hero79
    Gość

    Domyślnie

    No nie wie, nie wie... Jeszcze twierdzi, że wsystko jest w porządku...
    Mówię, że jest coś nie tak, bo hondzia jest mułowata teraz...
    a on twierdzi, że OK..
    Rano jadę do innego..

  6. #6
    Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2006
    Skąd
    Leszno
    Posty
    146

    Domyślnie

    Heh. To fajnych masz mechaników. Ja wczoraj ciotce zmieniałem rozrząd z książką w ręku i wyszło mi doskonale jak na debiut. Tam na kole masz przecież znaki do ustawienia. Jeśli mechanik nie miał o tym pojęcia to jakaś pomyłka. Jak stwierdziłeś że auto się zmuliło to ten kretyn jak napinacz dokręcał to przestawił rozrząd i tego nie skorygował.Pewnie nawet na kole nie zaznaczył sobie znaków jak poprzednio był ustawiony rozrząd tylko se poprostu złożył



    A co do zerwanego gwintu,to osły nie dokręcają momentem tylko poprostu dopierdalają do oporu. Ja pojechałem do jakiegoś uznanego ponoć mechanika i daje mu z instrukcji jakim momentem ma koło dokręcić i napinacz a on do mnie że on to pneumatem dokręca i on wie ile trzeba dokręcić bo czuje w ręku. Debil. Tak tym samym zmieniłem rozrząd z książką w ręku i coprawda robiłem to 3 godziny bo trzeba było rozkręcić żeby było dojście,ale poskręcałem tak jak jest w instrukcji podane i jestem spokojny

  7. #7
    hero79
    Gość

    Domyślnie

    Muszę zaraz poszukać jakiegoś mechaniora... co się zna na tym...

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •