Witam!
Mam Civica 96r. EJ9 silnik 1.4 d14a3
Na wałku rozrządu na kole są 4 znaki, jeden przy drugim.
Czy to znaczy, że mogę ustwić sobie rozrząd w którejś z tych pozycji?
Pozdrawiam.
Witam!
Mam Civica 96r. EJ9 silnik 1.4 d14a3
Na wałku rozrządu na kole są 4 znaki, jeden przy drugim.
Czy to znaczy, że mogę ustwić sobie rozrząd w którejś z tych pozycji?
Pozdrawiam.
chyba D14A3 :? :?:Zamieszczone przez hero79
Nastawy rozrzadu nie są dowolne :idea:
zmieniali mi kiedyś rozrząd, i za mocno dociągnęli rolkę i zerwali gwint( w piątek to wyszło) zaczął pasek walić ostro, więc zawiozłem gdzie bliżej czyli do pierwszego lepszgo(bałem się że jak pasek spadnie to, że pognie zawory) i teraz jak gość to składał, to mówi do mnie, że tu nie ma znaków.. nie wie jak ustawić...
powiedział, że ustawił tak, żeby nie spotkały się zawory, ale powiedział też, że właśnie na kole są 4 kreski(stąd moje pytanie czy mogę ustawić wedle każdej z tych kresek i czy to właśnie to powoduje, że teraz Honda jest słaba
na kole pasowym sa 4 kreski i takie powinny byc, 3 blisko siebie sa do ustawienia zaplonu, jedna troszke odosobniona do ustawienia rozrzadu (oznaczenie GMP), a jak mechanik tego nie wie... to lepiej jedz do innego
Sprzedaz, modyfikacja komputerow OBD1 i strojenie Hond (Crome D,B,H-seria oraz Hondata K-seria)
w w w . s t r o j e n i e h o n d . p l
No nie wie, nie wie... Jeszcze twierdzi, że wsystko jest w porządku...
Mówię, że jest coś nie tak, bo hondzia jest mułowata teraz...
a on twierdzi, że OK..
Rano jadę do innego..
Heh. To fajnych masz mechaników. Ja wczoraj ciotce zmieniałem rozrząd z książką w ręku i wyszło mi doskonale jak na debiut. Tam na kole masz przecież znaki do ustawienia. Jeśli mechanik nie miał o tym pojęcia to jakaś pomyłka. Jak stwierdziłeś że auto się zmuliło to ten kretyn jak napinacz dokręcał to przestawił rozrząd i tego nie skorygował.Pewnie nawet na kole nie zaznaczył sobie znaków jak poprzednio był ustawiony rozrząd tylko se poprostu złożył
A co do zerwanego gwintu,to osły nie dokręcają momentem tylko poprostu dopierdalają do oporu. Ja pojechałem do jakiegoś uznanego ponoć mechanika i daje mu z instrukcji jakim momentem ma koło dokręcić i napinacz a on do mnie że on to pneumatem dokręca i on wie ile trzeba dokręcić bo czuje w ręku. Debil. Tak tym samym zmieniłem rozrząd z książką w ręku i coprawda robiłem to 3 godziny bo trzeba było rozkręcić żeby było dojście,ale poskręcałem tak jak jest w instrukcji podane i jestem spokojny
Muszę zaraz poszukać jakiegoś mechaniora... co się zna na tym...