Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 21

Wątek: nauka jazdy

  1. #11
    Moderator Awatar Nowik86
    Dołączył
    Feb 2007
    Imię
    Michał
    Auto
    350Z
    Skąd
    WZ
    Posty
    5,814

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Salwek Zobacz posta
    Nolan nie przesadzasz czasem z tą 600tka? No chyba że autor tematu ma już doświadczenie w miarę. Na 600 nigdy bym się nie odważył zasiąść.
    Jemu chyba chodziło o to że nawet 600 już porządnie śmiga i żeby niesłuchał kogoś kto mu będzie mówił żeby od razu wskoczył na 1000...więc wydaje mi się że napisał ok.

    No chyba że jestem w błędzie ale to niech NOLAN się wypowie...

  2. #12
    Użytkownik Awatar NOLAN
    Dołączył
    Nov 2009
    Posty
    268

    Domyślnie

    Dokladnie to mialem na mysli Nieraz trafial sie cwaniak ktory szczycil sie ze dosiada litra a co sie pozniej okazywalo na trasie ten motocykl kierowal nim a nie na odwrot

  3. #13
    Moderator Awatar Nowik86
    Dołączył
    Feb 2007
    Imię
    Michał
    Auto
    350Z
    Skąd
    WZ
    Posty
    5,814

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez NOLAN Zobacz posta
    Dokladnie to mialem na mysli Nieraz trafial sie cwaniak ktory szczycil sie ze dosiada litra a co sie pozniej okazywalo na trasie ten motocykl kierowal nim a nie na odwrot
    Racja...
    Ja planuję coś kupić teraz w zimę lub na wiosnę już napewno...od dawna choruję na motor i czas spełnić marzenie Szukał był jakiejś 500-tki lub 600-tki max na początek. Ma ktoś coś poleconego,sprawdzonego???

  4. #14
    Użytkownik Awatar NOLAN
    Dołączył
    Nov 2009
    Posty
    268

    Domyślnie

    Ja na wiosne bede sie ze swoim sprzetem musial rozstac,doinwestowany gsx-r 600 z 99' w oryginalnym malowaniu,cena bedzie bardzo atrakcyjna bo nie mam paracy a kasa potrzebna.Takze jak zainteresowany to pisz.

  5. #15
    Moderator Awatar Nowik86
    Dołączył
    Feb 2007
    Imię
    Michał
    Auto
    350Z
    Skąd
    WZ
    Posty
    5,814

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez NOLAN Zobacz posta
    Ja na wiosne bede sie ze swoim sprzetem musial rozstac,doinwestowany gsx-r 600 z 99' w oryginalnym malowaniu,cena bedzie bardzo atrakcyjna bo nie mam paracy a kasa potrzebna.Takze jak zainteresowany to pisz.

    poszło pw

  6. #16
    Użytkownik Awatar Ordi
    Dołączył
    Dec 2008
    Imię
    Piotrek
    Auto
    CTS 2.2 i-ctdi
    Skąd
    Dozi.pl
    Posty
    1,112

    Domyślnie

    Znam przypadek typa, co jeździł GSX-Rem 600 z 2005r i ciągle nażekał na brak mocy i chciał sprzedać i kupić 1000ca. Podjechał do znajomego do salonu i kumpel podączył mu urządzenie co sprawdza w jakim stopniu używa się gazu itd. Typ troche z tym pojeździł. Póxniej okazało się że typ ani razu nie odkręcił gazu na 100% a średnie odkręcanie manetki było okolo 30% Typ tylko z siebie buraka zrobił bo nawet mocy nie potrafił wykorzystać

    Ja na początek polecam pojemność max 600ccm i używać to z głową. Wbrew pozorom to motocykle z tej klasy ostro już popierd*%$&ą Ewentaulnie na początek dobre jest GS500 lub CB500. Po roku zawsze można zmienić na większy 1000ccm fajne ale tylko do jazdy w trasie - praktycznie w każdym zakresie obrotów ma się dostatek mocy. 600tką trzeba więcej biegami wajchować. Niedawno szukałem moto i celowałem głównie w 1000ccm, no ale trafiła mi się okazja i wziąłem R6 '07

  7. #17
    Użytkownik Awatar maciekxxxx
    Dołączył
    Jan 2005
    Imię
    Maciek
    Auto
    accord
    Skąd
    Wawa/Kraków
    Posty
    1,247

    Domyślnie

    Tez polecam PROMOTOR w Wawie

    Jeśli ktoś szuka motorku to pisać, w ciągłej ofercie ubezpieczlani jest ok 300sztuk do wyboru
    Chetnym wysyłam stronki www

  8. #18
    Użytkownik Awatar Diduś
    Dołączył
    Jul 2012
    Imię
    Dawid
    Auto
    Honda Hornet 919
    Skąd
    Łomianki
    Posty
    155

    Domyślnie

    Ja bede sprzedawac Horneta 900 ostro doinwestowanego LeoVince nowe opony kiera kierunki led no pług kolor biała perła na masa tego 51tys przebieg przy 41tys robiony rozrząd cena 10tys nie podlegająca negocjacji i dodam że to mój pierwszy motocykl i latam na nim juz 2 sezony wsiadłem na 900 i nie żałuje i śmieszy mnie pierd....lenie że 900 jest za moce jak ktoś nie ma fantazji oraz lata jak debil to się gdzieś szybko rozj... a co do rozkręcania manety to wszystko zależy od nastawienia i psychiki

  9. #19
    Użytkownik Awatar Austin
    Dołączył
    Jun 2009
    Imię
    Robert
    Auto
    Opel omega B :-)
    Skąd
    Płock
    Posty
    185

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Ordi Zobacz posta
    Znam przypadek typa, co jeździł GSX-Rem 600 z 2005r i ciągle nażekał na brak mocy i chciał sprzedać i kupić 1000ca. Podjechał do znajomego do salonu i kumpel podączył mu urządzenie co sprawdza w jakim stopniu używa się gazu itd. Typ troche z tym pojeździł. Póxniej okazało się że typ ani razu nie odkręcił gazu na 100% a średnie odkręcanie manetki było okolo 30% Typ tylko z siebie buraka zrobił bo nawet mocy nie potrafił wykorzystać

    Ja na początek polecam pojemność max 600ccm i używać to z głową. Wbrew pozorom to motocykle z tej klasy ostro już popierd*%$&ą Ewentaulnie na początek dobre jest GS500 lub CB500. Po roku zawsze można zmienić na większy 1000ccm fajne ale tylko do jazdy w trasie - praktycznie w każdym zakresie obrotów ma się dostatek mocy. 600tką trzeba więcej biegami wajchować. Niedawno szukałem moto i celowałem głównie w 1000ccm, no ale trafiła mi się okazja i wziąłem R6 '07
    Zgadzam się z tobą jesli ktoś wczesniej nie jezdził motorem to polecany jest zawsze od małego pojemności.Ja zaczołem od Suzuki GS500 i powiem ze dla początkującego taki motor nie jest czyms słabym sprzętem zeby nie zrobisz se krzywdy

  10. #20
    Użytkownik Awatar Diduś
    Dołączył
    Jul 2012
    Imię
    Dawid
    Auto
    Honda Hornet 919
    Skąd
    Łomianki
    Posty
    155

    Domyślnie

    Motorynka > CBR 125/50 :PP 3miechy miałem ( nauka jazdy prywatnie kupiony ) Hornet 919 i mam go już 2 sezony przelatane 10tyś km i prawie opona zamknięta z dziewczyna latając i jak dla mnie nie ma czegoś takiego jak 600 czy 900 jak ktoś ma olej w głowie i wie gdzie można zapier,... to będzie żył,... ja latam agresywną jazdą na Motocyklu ale nie w mieście jak debil na kole ze świateł... itp. dodam ze na kole nie latam i nie będę a dlaczego bo to już jak dla mnie kozaczenie i popisywanie się a od tego się zaczyna i potem są wypadki bo jedzie kozak co myśli ze umie wszystko i efekty są drastyczne... i teraz się będę przesiadać na Litra CBR rr LWG !

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •